Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (203)

Filtry

  • Vladimír Dolejší

    ?

    dospělý pár, 28. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Spokojeni jsme byli se vším,jen né s počasím.
    • nelíbilo se nám,že při výběru teplého jídla
      nebylo napsáno co to je.U polévek to bylo.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 29. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 15. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Snídaně naprosto bez připomínek, strava na bufetové večeři a servirovaná večeře nebyla na úrovni obvyklé pro tento typ hotelu.
  • František Neumann

    ?

    dospělý pár, 11. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme plně spokojeni.
    • Poloha a celková úroveň hotelu.
  • Eva Petterová

    ?

    dospělý pár, 31. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Úžasné ubytování,čistota,absolutní klid,fantastický bazén s římskou lázní.Perfektní masáže.....no prostě vše co si naše unavená těla zaslouží.... jedna s hvězdou
    • Kvalita teplé kuchyně,takto úžasný hotel by zasloužil lepšího kuchaře.....večeře kvalitou potravin a zpracováním na velmi špatné úrovni.V nabídce nebylo uvedeno, že jakékoliv nápoje včetně nealkoholických si musíte zaplatit. V nabídce pouze Coca Cola,Fanta,Sprite a Tonic, ani jeden obyčejný džus.
  • Hana Forejtová

    ?

    dospělý pár, 26. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné posezení v hale s tanečky, relaxační pobyt v bazénu se slanou vodou a ochotný personál v recepci.
    • Na pokoji bylo chladno, tahlo od balkonových dveří.Celý interier je takový socialismus, na čtyři hvězdičky to opravdu není, tak na dvě a půl hvězdiček.
      Gastronomie byla průměrná, chybí tu fantazie, např. se podávají koupené tvarohové buchtičky, málo zeleninových salátů, pečená masa bez barvy a propečené kůrčičky apod.
  • Jaroslav Hladík

    ?

    dospělý pár, 25. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál je laskavý, slušný a snaživý uspokojit klienty.
    • Parkování u hotelu pro jeho hosty je zpoplatněno.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavenost a poloha
    • Pobyt v hotelu nám připomínal odborářské zařízení z předrevolučního období. Strava byla opravdu mizerná, především večeře. Měli jsme možnost srovnat úroveň jídla s dalšími dvěma 4 hvězdičkovými hotely v Mariánských Lázních, kde jsme ve dnech pobytu u vás obědvali. Bylo to v nich nesrovnatelně lepší. V 7:30 do pokoje vstupovala, nebo se o to snažila, pokojská. Bazén má silně chlórovanou vodu, těšil jsem se na denní plavání a jednou mi to stačilo. Ráno od sedmi hodin hrála v hale silně televize. Měli jsem ucpané umývadlo při příjezdu večer. Sice to opravili druhý den dopoledne, ale přece, pokud pokojská uklízí, musela to už před naším příjezdem zjistit a měla to nahlásit.
  • Jaroslav Rychtář

    ?

    dospělý pár, 20. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ladislav Machalík

    ?

    dospělý pár, 9. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel zámeckého typu na krásném a klidném místě cca 15minut od kolonády v okolí lesoparku.
      Veškerý personál hotelu je velice příjemný,ochotný a profesionální.
      Výběr procedur dle zdravotního stavu a vše pod jednou střechou, včetně celodenního přístupu do bazénu a vířivky.
      Strava formou bufetu vydatná a výborná.
      Doporučujeme pobyt, protože cena odpovídá kvalitě nabízených služeb ve velice pěkném prostředí.
    • Trochu nás překvapilo, že římská lázeň, která je součástí bazénu a volně přístupná pro větší počet osob, nebyla v ceně našeho balíčku.Při úhradě této služby by znamenalo vysvětlovat např. příchozím návštěvníkům, že máme saunu po tu určitou dobu jen pro sebe, což je dost nepraktické při počtu různých cizinců v hotelu :-)
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Machalíku,
    Moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
    Zdravíme Vás,
    Monika Bartkowiaková Cluster Reservation Agent