Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (237)

Filtry

  • Helena Tylová

    ?

    rodina s malými dětmi, 25. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S pobytem jsme byli velice spokojeni. Perfektní bylo ubytování pro 5 ti člennou rodinu. Hotel plně doporučujeme.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Tylová,
    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Marek Matuszek

    ?

    dospělý pár, 18. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    hotel je velmi komfortne vybaven a pomer kvalita a cena je velmi příznivý jezdíme po hotelích a dovolených již spoustu let ale tento hotel patří je jední z velmi kvalitních a určitě doporuřujeme
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Matuszeku,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užil. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

    S pozdravem
    Management hotelu

  • Milan Prášil, Ing.

    ?

    dospělý pár, 17. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vybavení hotelu vzbuzovalo u nás pocit pobytu na zámku. Velmi elegantní vybavení a citlivá rekonstrukce - na stěnách, na schodištích jsou umístěny reprodukce historických osobností a obrazy zátiší, všude koberce, pohodlné sedačky a křesla. Náš týdenní lázeňský a wellness pobyt se vydařil.
    • Náš pobyt jsme realizovali na základě akce - balíčku a vše co bylo uvedeno bylo splněno.
      Oceňovali jsme mj. možnost každodenního pobytu v bazénu a římských lázní (parní komora)
      - doporučení : rozšířit službu hotelového mikrobusu (trasa od hotelu na hlavní třídu k hotelu Excelsior a zpčt) i na pozdější hodinu - 17 hod, 18 hod i za poplatek.
    • - naprosto nevhodné považujeme oblékání hotelových hostů. Do jídelny se chodí v krátkých kalhotách, legínách apod. O módě na kolonádě ani nemluvě.
      Snad by pomohlo do informací napsat "společenské oblečení"

      - pro nás seniory se nelíbili vysoké ceny nápojů ( 0,2 l nealko - 45 Kč) zřejmě je to daň zařazení hotelu do kategorie 4*.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane inženýre,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že jste si pobyt v našem Chateau Monty SPA Resort užili. Bohužel co se týká oblékání hostů, v tom nemůžeme udělat víc než jsme udělali - zákaz vstupu v županech do prostor restaurace.
    Děkujeme a věříme, že i přes tuto nepříjemnost nám zachováte přízeň v příštích letech.
    S pozdravem a přáním pěkného zbytku léta
    Management hotelu

  • Jarmila Uzlová

    ?

    dospělý pár, 6. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dana Fialová

    ?

    dospělý pár, 2. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Na tento pobyt jsme jeli s naší vnučkou, která si pobyt užila a moc se jí líbil. My jsme byli také spokojeni a rádi bychom se do hotelu v budoucnu vrátili.
    • Byli jsme překvapeni , že je zde možný pobyt se psem :-(. Bylo nepříjemné, že večer poměrně dlouho někde na pokoji štěkal pes.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Fialová,

    děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu. Je jen škoda, že jste problém se psem nenahlásila během svého pobytu na recepci, vše se mohlo vyřešit ihned k Vaší plné spokojenosti. Omlouváme se za toto narušení pobytu.

    Přejeme krásný zbytek léta
    Management hotelu

  • Petruška jaromír

    ?

    dospělý pár, 30. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • saunové centrum
      bazén
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Petruško,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme velmi potěšeni, že se Vám v našem Chateau Monty SPA Resort líbilo.
    Přejeme krásný zbytek léta a těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Vlastimil Čech

    ?

    dospělý pár, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše pod jednou střechou
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Čechu,
    děkujeme za Vaše hodnocení a již nyní se těšíme na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem a přáním prožití pěkného zbytku léta
    Management hotelu

  • Josef Votápek

    ?

    dospělý pár, 16. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vážené dámy a pánové,
    v posledních letech objednáváme naše seniorské pobyty pouze a jen přes Spa.cz. Nikdy ale opravdu nikdy nebyly s ničím problémy. To co bylo domluveno bylo vždy splněno. Tak tomu bylo i letos v hotelu Chateau Monty v Mar. Lázních. Byli jsme velmi spokojeni, k hotelu nejsou připomínky je to špička a pokud bude zdraví tak příští rok opět pobyt s Spa.cz. Ještě jednou díky a s přáním Ať se Vám daří zdraví Josef a Ludmila Votápkovi s přáteli.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Votápko,
    vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Chateau Monty SPA Resort. Vaši chválu jsem okamžitě tlumočil i dalším zaměstnancům, kteří se o Vás v průběhu Vaší pracovní cesty starali. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší satisfakcí. Všichni zaměstnanci tvrdě pracují na tom, aby poskytovali klientům nejlepší možný servis, pozitivní zpětná vazba je proto pro všechny milým oceněním jejich snahy.
    Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu.
    S přáním krásného léta
    Management hotelu

  • Jiří Klokočník

    ?

    dospělý pár, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.
    • vybavení pokoje
      klidné prostředí a hezké okolí
      chování personálu hotelu
    • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu.
      za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Klokočníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
    Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Petr Kratochvíl

    ?

    dospělý pár, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný personál, pěkné prostředí až na nelogické umístění lampiček u postele spokojenost.
    • Pohodový pobyt bez problémů. Fungující systém, příjemný a snaživý personál.
    • Poměrně vysoká cena za parkování, kde nebylo jednoznačně vyhrazené místo. (odjedeš a hledáš nové). Lampičky u postele umístěné u nohou, nikoliv u hlavy. Což při zhasnutí bez použití baterky je rizikové. (úder o skosené stropy v pokoji).
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení všech našich poskytovaných služeb.
    Popsaný nedostatek byl ihned předák k řešení na technický úsek hotelu.
    S úctou
    Vedení společnosti GALA HOTELS