Chateau Monty SPA Resort
Dobrý den paní Majorová, děkujeme za slova chvály a těšíme se na Vaši další návštěvu. Hezký den, Marián Rapáč, CEO, GALA HOTELS
92%
Perfektní
na základě 149 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 27. února 2024
Chateau Monty SPA Resort
Dobrý den paní Majorová, děkujeme za slova chvály a těšíme se na Vaši další návštěvu. Hezký den, Marián Rapáč, CEO, GALA HOTELS
1 hlas
?
ostatní, 29. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 29. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 17. září 2023
1 hlas
?
ostatní, 28. dubna 2023
Chateau Monty SPA Resort
Děkujeme za Vaše hodnocení, které nás potěšilo tím, že jste si užili Vaši dovolenou a proběhla k Vaší plné spokojenosti. Budeme rádi, pokud i napříště využijete našich služeb.
I.Bartková obchodního oddělení
1 hlas
?
ostatní, 31. srpna 2022
Chateau Monty SPA Resort
Máme velkou radost, že víkend strávený v Chateau Monty Spa Resort proběhl k Vaší plné spokojenosti. Velmi děkujeme za zaslání pozitivní hodnocení Vašich zkušeností, nám i všem zájemcům o budoucí pobyt. Těšíme se již nyní i na Vaši případnou další návštěvu!
P. Přibíková, Asistent obchodního oddělení
1 hlas
?
ostatní, 19. června 2022
Chateau Monty SPA Resort
Velmi děkujeme za příznivé hodnocení, moc nás potěšilo, že Váš wellness pobyt proběhl k Vaší spokojenosti. Také jsme předali podnět naší F&B manažerce k možnostem nalezení rezerv v organizačním a prostorovém řešení, pokud se v příjezdové dny v jeden čas kumuluje vyšší počet hostů v restauraci.
Velmi rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v našem hotelu.
L. Fojtíková, sales manager
1 hlas
?
ostatní, 29. května 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 16. května 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 20. prosince 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.