Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 536 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (11)

Filtry

  • Darina Nagyová

    ?

    jednotlivec, 22. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbil se mi přístup personálu na recepci. Uvítání bylo bez úsměvu, spíše nervní a nepříjemné. Při odchodu to bylo milejší. Uvítací úsměv měl být, bez něho má člověk chuť odejít jinam, kde ten úsměv bude.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Nagyová,

    děkujeme Vám za užitečnou zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti během Vaší návštěvy. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Yadviga Galkevich

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s pobytem jsem nebyla spokojena. Nikdo nás neupozornil na omezené využití lázeňských procedur kvůli rekonstrukci. Pokud čas masáže zasahoval do doby snídaně nebo večeře, již byl slušně řečeno velmi omezený výběr jídla. Naplánování masáží a jiných procedur bylo velmi omezeno. Po projednání s manažerkou byla nabídnuta sleva, ale vzhledem k našemu odjezdu se dál nic nedělo.
    • Nebylo dodrženo to, co hotel nabízí a slibuje. Nedoporučuji.
  • Hana Juřeníková

    ?

    jednotlivec, 8. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se mi celkově líbil. Měla bych jen jednu výhradu k jedné pracovníci spa centra, která profi vystupování neměla. Jinak ostatní zaměstnanci spa centra v přízemí super chování a přístup. A též v restauraci. Jídlo moc dobré a byl i dobrý výběr.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rád bych Vás požádal o jméno pracovnice na SPA oddělení či popis. Velmi děkuji. Marián Rapáč, Business Director.

  • Lucia Padlakova

    ?

    mladý pár, 1. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bolo to ako zo starého komunistického zlého sna alebo ruskej nočnej mory
  • Liana Zieglerová

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbila se nám příroda a krasné procházky.
      Personál po stránce procedur byl v pořadku.
    • Nedostali jsme welcome drink. Ochota personálu byla velmi špatná. Pani recepční nás neseznámila kde se co nachází. Vše jsme museli hledat sami, při hledání bazénu nám sdělila,že se touto cestou nechodí,že tam straší.
      Absolutně nebylo nic označeno,když jsem se zeptala jestli je otevřen bazén i o víkendu,odkazala mě na ceduli.
      Vrchol všeho byli služby na baru,kde se barman choval nepatřičně. Bylo zde vidět,jak ho naše přítomnost obtěžuje.
      Odjeli jsme o 3dny dříve z osobních důvodů. Opět pani na recepsi byla velice příjemná a řekla nám: něco doma?? Arogantně a neslušně.
      Jídlo bylo velice špatné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velké zklamání z napohled krásného hotelu, jídlo bez chuti a bez nápadu stále stejné, bar ve 22 hod. uzavřen řetězem, za celý týden žádný kulturní program ani hudba, problém najít volné místo k zaparkování za 200 Kč denně.
    • - pěkný vnitřní bazén v hotelu
      - lázeňské procedury příjemné, v pohodě
    • - nedostatek lehátek venku u bazénu
      - chybí obsluha dopravy zavazadel do pok.
      - jídlo stále stejné bez chuti a nápadu
      - zkažená oslava 75.narozenin nedodání objednaného dortu se světel.efektem
      - zavřený bar v 22 hod. řetězem
      - čekání na lékař.prohlídku až 2.den po příjezdu, nestíhají dle časového rozpisu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kvalita hotelových služeb, tj. recepce, restaurace a bar byla dobrá, hlavně díky vstřícnosti personálu. Nejslabším článkem bylo wellnes, kdy masáže a ostatní balneo služby byli na amaterské úrovni poskytnuté nedostatečně vyškoleným personálem. Mnoho procedur mělo honosná jména, ale skutečnowt neodpovídala názvu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 1. dubna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Josef Sysel

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    personal : RECEPCE perfektni, SLUZBY prumerne, RESTAURACE spatne
    komfort : neodpovidajici ****
    • - stravovani formou bufetu (snidane, vecere) na velmi dobre az perfektni urovni
      - sluzby spojene s procedurami na velmi dobre urovni
    • - prostor pokoje stisneny, vybaveni velmi slabe (pouze dve tvrde zidle)
      - vecere 24.12. absolutne nepovedena, daleko lepsi by byla forma bufetu, obsluha velmi neprofesionalni az nicemna
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení