Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 149 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (1335)

Filtry

  • Miloš Crhák

    ?

    dospělý pár, 3. září 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - lázně-hotel "dle mých představ" by měl zaujmout i tím,co dělá pro své hosty i v rámci využití volného času (zábava,tanec,hudba)-ne všichni hosté jsou věkově nad 60 a nestačí jim sedět na pohovce a koukat na tv nebo do knížky
      - větší pestrost a rozmanitost v nabídce jídel
      - cena nabízených vín rozhodně neodpovídala jeho kvalitě
      - úklid na pokojích se prováděl cca z 50%
  • Marcela Macková

    ?

    skupina přátel, 5. února 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Komfort neodpovídá 4-hvězdičkovému hotelu. Stejný komfort nabízejí i hotely se 3-mi hvězdičkami, pochopitelně za "jiné" ceny.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbilo se mi, že jsem od Vás nebyl informován, že parkování u hotelu je za poplatek 300 korun denně.Priste již s Vámi nikam nepojedeme.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bazén, Wellness.
    • Cena piva 85,- Kč za půllitr nepříliš chutné Plzně. Celkově nápoje nepřiměřeně drahé.
      Stravování celkově neuspokojivé, v poměru s cenou pobytu. Přibližně na úrovni lepší školní jídelny nebo nemocnice.
      Pečivo gumové, jídla připravovaná z polotovarů. Slanina u snídaně tvrdá. Parkovné 300,- Kč/noc.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Děkujeme za Vaše hodnocení, které nám napomáhá ke zlepšení služeb. Je nám líto, že strava neodpovídala Vašim představám. Mrzí nás, že jste zřejmě narazil na výjimečně nekřupavé pečivo, protože pečlivě sledujeme kvalitu služeb a hodnocení ostatních zákazníků neodpovídá Vašemu popisu. Rozhodně v našem hotelu nepoužíváme polotovary, které se nejenže neslučují se standardy firemních zásad, ale ani ekonomicky by nedávaly smysl. Vaše připomínky přesto jistě nezapadanou a předám kolegům na gastro úsek.
    za hotel Chateau Monty SPA resort- L.Fojtíková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 25. ledna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Neupravená cesta ulicí Příkrou - z města k hotelu Chateau Monty SPA Resort
    Neupravené parkoviště a cesta kolem hotelu .
    Příliš světla na nádvoří v noci ruší spánek.
    Římské lázně nebyly v provozu.
    Chybí bidet na pokoji .
    V den příjezdu ve 14 hod jsme už nemohli využít nabízený a inzerovaný lehký oběd.
    • vstřícný personál
    • - Neupravená cesta ulicí Příkrou k hotelu.
      - Neupravené parkoviště a pěší cesta kolem hotelu.
      - Příliš světla na nádvoří ruší noční spánek. - Římské lázně nebyly v provozu.
      - Chybí bidet na pokoji.
      - V den příjezdu ve 14 hod jsme už nemohli využít inzerovaný lehký oběd.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den, mrzí nás, že vydatná noční sněhová nadílka pokazila dojem při Vašem příjezdu. Věřím, že při delším pobytu než na dvě noci bychom měli šanci Vás přesvědčit, že celkové úpravy od sněhových závějí již proběhly v další den. Litujeme také nedorozumění, vzniklému rozdílem reality a Vašich očekávání. Bidety totiž na pokojích nižší a střední kategorie v nabídce negarantujeme a obědy mají hosté vždy buď v den příjezdu nebo v den odjezdu. Jistě jste mohli využít v den odjezdu i Vy. Vzhledem k celkovému hodnocení děkujeme za pochopení, máme za to, že i přes tyto výhrady se Vám pobyt líbil a byli jste se službami hotelu spokojeni. Budeme rádi, pokud nás i v budoucnu navštívíte, věřím, že budete s našimi službami spokojeni.
    L.Fojtíková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 25. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je velice krásný bohužel personál až na výjimky nepříjemný (spíš neochotný.Hlavně na recepci)
    • Hotel jako celek je opravdu krásný a čistý. Sváteční večeře byla tež moc hezká. Škoda jen, že si klient nemůže sám vybrat co by si k večeři dal.
    • Nelibilo se mi, že na poukazu k masáži jsou klienti osloveni jako pacienti. Ne každý kdo jede do Wellness je pacient. Dal se mi nelibila moznost parkování u hotelu. Presto, že bylo spoustu místa volneho jsme museli do parkovacího domu. A další co se mi nelibilo byla živá hudba.
  • Jana Broučková

    ?

    dospělý pár, 3. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    na 4* horší průměr
    • Starší nábytek, topení nefungovalo, fén v koupelně skoro také ne, personál by měl mluvit nejdříve česky a ne německy, jsme v Čechách!!!!
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Boučková,
    děkujeme za Váš pobyt v našem Chateau Monty SPA Resort a za Vaši zpětnou vazbu. Vaše připomínky jsem předala odpovědným pracovníkům, kteří se jimi budou intenzivně zabývat. Spokojenost našich klientů je u nás na prvním místě. Hotel prochází postupnou rekonstrukcí a tak doufám, že při Vaší příští návštěvě bude vše v pořádku.
    Děkuji a budeme se těšit na Váš příští pobyt.
    S pozdravem
    Iva Růžičková - Sales Manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. února 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Kočárková

    ?

    jednotlivec, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -velmi pěkný hotel na krásném místě
      -velký důraz na čistotu a úpravnost
      -celodenní dostupnost bazénu
    • -úroveň personálu celkově slabší,skoupé poskytnutí informací,komunikace neprofesionální případně žádná(masér)
      -uvítala bych na začátku stručné písemné informace o chodu hotelu,popis procedur a přesné označení místa konání-číslo dveří.
      -parkování -málo parkovacích míst-"boj o místo"
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
    S pozdravem
    Vedení společnosti GALA HOTELS

  • Jaroslav Hladík

    ?

    dospělý pár, 11. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jezdíme do Monty opakovaně už skoro 10 let.
    Zvýšila se cena a služby jsou na lepším průměru, ale vzhledem na 4*hotel je co zlepšit.
    • celodenní provoz bazénu a příslušenství
    • - ač jsme měli v požadavku pobytu manželskou postel, nebyla tato v přiděleném pokoji instalována;
      - parkování u hotelu je zpoplatněno zbytečně vysokou částkou a jelikož se nejedná o hlídané parkoviště, tak by mělo být zdarma!