Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 536 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (534)

Filtry

  • Marie Zábojníková

    ?

    jednotlivec, 12. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nádherný hotel. Úžasný personál,dobré jídlo spoustu procedur. A i cena vzhledem k tomu všemu co všechno jsme měli v balíčku byla super. Moc děkuje i s manželem. Bylo nám zde moc dobře. Býl to kouzelný týden.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Zábojníková,
    moc děkujeme za Vaše hodnocení, které je pro nás tím nejlepším oceněním. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užila a těšíme se na Vaši brzkou návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Ladislav Vorlický

    ?

    jednotlivec, 11. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pěkně zrekonstruovaný hotel
      - výborná strava, velký výběr
      - výhodné umístění hotelu v klidném
      prostředí
      - nádherná nová sauna
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Vorlický,
    děkujeme za Vaši návštěvu i čas, který jste věnoval našemu hodnocení. Jsme velmi potěšeni Vaší chválou a už teď se těšíme na Vaši příští návštěvu.
    Prožijte krásné léto
    Management hotelu

  • Kapičková zdena

    ?

    jednotlivec, 3. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na baru nám bylo podáno staré víno,po reklamaci jsme ho neplatili.Masáže jsou podprůměrné.Ostatní velnes v dobré kvalitě.
    • Ubytování je odpovídající a čisté,stravování pestré personál ochotný,sauna a hotelový bazen vynikající.
    • Parkovné se platí vysoké ale nikdo vám nezajistí stálé parkovací místo,přesto že jsou parkovací stání očíslovaná.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Kapičková,
    děkujeme za Váš pobyt a také Vaši užitečnou zpětnou vazbu. Jsem ráda, že služby hotelu nezklamaly a cítila jste se u nás, až na malý problém na Lobby baru, dobře.
    Co se týká masáží, předala jsem Vaši připomínku na vedoucího střediska, který bude tento nedostatek komunikovat s jednotlivými maséry. Přesto ale věřím, že se k nám rádi vrátíte a my se budeme těšit na Vaši návštěvu.
    S pozdravem a přáním pěkného léta
    Management hotelu

  • Lucie Klimešová

    ?

    jednotlivec, 22. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Klokočník

    ?

    dospělý pár, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.
    • vybavení pokoje
      klidné prostředí a hezké okolí
      chování personálu hotelu
    • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu.
      za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Klokočníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
    Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Hana Obršlíková

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pro mne skvělé, nemám problém s chůzí a kopec jsem brala jako tréning. Vybavenost pro děti nehodnotím, byla jsem bez. Pobyt byl velmi příjemný a doporučila jsem ho rodině.
    • Prostředí krásné, čisté, jídlo skvělé, kůry vyhovující a personál velmi vstřícný. Bazén skvělý.
    • Měla jsem jediný problém v saunovém světě, že nebyl čas rozdělený na muže a ženy, popř. páry. Nejsem schopná jít na nuda pláž ani do uzavřeného prostředí, kde jsou bez ohledu na pohlaví někteří nazí a odešla jsem. Je mi to líto, domnívám se, že nahota patří do manželství.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Obršlíková,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
    Je nám líto, že jste nevyužila náš nový saunový svět, ale nahota k saunování tak trochu patří. Provoz saunového světa upravuje náš schválený provozní řád. Klientům, kteří nechtějí využít saunový svět je stále k dispozici římská parní lázeň přímo u hotelového bazénu, do které se chodí v plavkách a je zahrnuta v ceně pobytu.
    Děkujeme za pochopení.
    S úctou
    Management hotelu

  • Šárka Šustrová

    ?

    skupina přátel, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jídlo super a zázemí paráda, moc se nám líbilo.
    • Vše
    • Žádná výtka
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Šustrová,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

    S pozdravem
    Management hotelu

  • Stanislav Kubín

    ?

    jednotlivec, 15. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - přístup personálu jak na recepci, tak v jídelně,
      - kvalita a výběr jídla,
      - ochota, flexibilita a vysoce profesionální jednání lázeňského personálu (sestry)
      - perfektní čistota v prostorách hotelu
    • - průběh vstupní lékařské "prohlídky" spočívající v položení několika dotazů a jejich zapsání.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Kubíne,

    velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení služeb. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    S úctou
    Management hotelu

  • Jiřina Nová

    ?

    jednotlivec, 1. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • léčba
      stravování
      veškerý personál,paráda!!!
    • pokoj 225 špatný pohled na televizi
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Nová,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení pobytu v našem Chateau Monty SPA Resort. Jsme velmi potěšeni, že služby i personál splnily Vaše očekávání a Váš pobyt nebyl ničím narušen. Pokoj 225 jsme nechali překontrolovat a upravit tak, aby odpovídal potřebám našich klientů.
    Těšíme se na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem
    Management společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Lenka Vladařová

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice příjemné prostředí, úžasný personál, welness skvělý, saunový svět dokonalý. Zklamáním byla pouze kuchyně, za kterou ubírám hvězdičky poměr cena/kvalita. Nudná nabídkou i chutí, s ohledem ke všemu ostatnímu byla opravdu pod úrovní...
    • Prostředí, péče personálu
    • Kuchyně
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Vladařová,

    velmi si vážíme, že jste si udělala čas a podělila se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. Moc nás mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků.
    Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu

    S pozdravem
    Management společnosti GALA HOTELS, s.r.o.