Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (546)

Filtry

  • JUDr. František Hak

    ?

    jednotlivec, 24. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově si z pobytu v hotelu a Mariánských Lázní odnáším velmi dobré pocity. Personál se choval výborně, ochota byla patrná po celou dobu pobytu. Stravování perfektní. Procedury byly rovněž výborné, a to až na jednu výjimku, kterou byla částečná masáž (záda). Dle mého názoru postupovala masérka necitlivě, až neodborně. Na masáž jsem se těšil, ale její provedení bylo takové, že mne stále bolí záda v oblasti kříže.
    • - ochota a vstřícnost personálu,
      - příjemné prostředí,
      - čistota a úklid hotelu,
      - výborná strava
    • - uvést mohu pouze značně necitlivý přístup masérky, která masáž provedla tak, že mne stále bolí záda v oblasti kříže. Masáží mám za sebou již stovky, toto je poprvé, kdy mi masáž ublížila.
      - při porovnání s jinými pobyty bych doporučoval organizovat ze strany hotelu např. výlety do okolí, dále do Mar. Lázní s výkladem (průvodce), společenské večery s tancem a pod.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Haku,
    děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu a Mariánských Lázních líbil. Indormaci o nepříjemném zážitku z masáže jsem hned předala na SPA Managerku, která bude řešit individuálně s odpovědným pracovníkem, aby se toto již příště neopakovalo. Chtěli bychom se Vám velmi omluvit za tuto nepříjemnost, ale i negativní zpětná vazba nám pomáhá, protože víme, na co se zaměřit při školení našeho personálu.

    Děkujeme a přejeme krásný zbytek léta
    Management hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Darina Nagyová

    ?

    jednotlivec, 22. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelíbil se mi přístup personálu na recepci. Uvítání bylo bez úsměvu, spíše nervní a nepříjemné. Při odchodu to bylo milejší. Uvítací úsměv měl být, bez něho má člověk chuť odejít jinam, kde ten úsměv bude.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Nagyová,

    děkujeme Vám za užitečnou zpětnou vazbu. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti během Vaší návštěvy. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Milena Vacurová

    ?

    jednotlivec, 16. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krasne prostredi
      Vyborna kuchyne
      Prijemny a ochotny personal
      Krasny spa svet_sauna,bazen,uzasna solna jeskyne i ta bylinkova mistnost
    • Maseri nehovorili cesky,ne,ze by se mi to vyslovene nelibilo,ale vazlo dorozumivani. Jinak byli velmi prijemni.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Vacurová,
    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení našeho Chateau Monty SPA Resort. Jsme velmi potěšeni, že Váš pobyt splnil očekávání a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Vlastimil Čech

    ?

    dospělý pár, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše pod jednou střechou
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Čechu,
    děkujeme za Vaše hodnocení a již nyní se těšíme na Vaši další návštěvu.
    S pozdravem a přáním prožití pěkného zbytku léta
    Management hotelu

  • Jitka Ksandrová

    ?

    jednotlivec, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt ve Vašem hotelu byl pro nás velmi příjemný, potřebovali jsme si odpočinout a to se nám podařilo i s přispěním Vašeho personálu.Neměli jsme plnou penzi, takže obědy jsme si zajišťovali podle situace, podle našeho názoru by nabídka jídel v hotelové kavárně mohla být bohatší. Totéž večeře, bufet mi připomínal dovolené u moře v levnějším hotelu. Naopak snídaně byly perfektní.
    • Ochotný personál na hotelové recepci.
      Krásné prostředí.
      Výborné snídaně.
      Výborně udržovaný bazén.
      Překrásná květinová výzdoba kolem hotelu.
      Výborné snídaně.
      Příjemný personál v hotelové kavárně.
      Moc hezký pokoj včetně vybavení.
    • Manžel dostal roztrhaný župan, ale ochotně mu ho po reklamaci na recepci pokojská vyměnila.
      Večeře nám moc nechutnaly.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Ksandrová,
    moc Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a těší nás Vaše pozitivní hodnocení pobytu. Rádi slyšíme, že jste byli spokojeni. Chtěli bychom Vás ujistit, že právě Vaše spokojenost je pro nás prioritou a všichni zaměstnanci GALA HOTELS na sobě neustále pracují, aby mohli poskytovat nejlepší možný servis. Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Jitka Carrascová

    ?

    jednotlivec, 9. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila Muhlsteinová

    ?

    jednotlivec, 9. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Trenkvicová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeněk Kříž

    ?

    jednotlivec, 19. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení