Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (546)

Filtry

  • Gina Boháčková

    ?

    jednotlivec, 16. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi příjemný pobyt na krásném místě. V hotelu je vše perfektní, škoda, že okolní park město neudržuje.
    • krásný hotel
      příjemný personál
      odborné pracovnice v Balneu
    • mírně zanedbané okolí
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Boháčková,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala hodnocení našeho Chateau Monty SPA Resort. Jsme velmi potěšeni, že Váš pobyt splnil očekávání a chtěli bychom Vás ujistit, že právě spokojenost je pro nás prioritou a všichni zaměstnanci na sobě neustále pracují, aby mohli poskytovat nejlepší možný servis. Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
    S přáním krásného léta
    Management hotelu

  • Josef Votápek

    ?

    dospělý pár, 16. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vážené dámy a pánové,
    v posledních letech objednáváme naše seniorské pobyty pouze a jen přes Spa.cz. Nikdy ale opravdu nikdy nebyly s ničím problémy. To co bylo domluveno bylo vždy splněno. Tak tomu bylo i letos v hotelu Chateau Monty v Mar. Lázních. Byli jsme velmi spokojeni, k hotelu nejsou připomínky je to špička a pokud bude zdraví tak příští rok opět pobyt s Spa.cz. Ještě jednou díky a s přáním Ať se Vám daří zdraví Josef a Ludmila Votápkovi s přáteli.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Votápko,
    vážíme si Vašeho hodnocení pobytu v hotelu Chateau Monty SPA Resort. Vaši chválu jsem okamžitě tlumočil i dalším zaměstnancům, kteří se o Vás v průběhu Vaší pracovní cesty starali. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší satisfakcí. Všichni zaměstnanci tvrdě pracují na tom, aby poskytovali klientům nejlepší možný servis, pozitivní zpětná vazba je proto pro všechny milým oceněním jejich snahy.
    Velmi se těšíme na Vaši příští návštěvu.
    S přáním krásného léta
    Management hotelu

  • Marie Zábojníková

    ?

    jednotlivec, 12. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nádherný hotel. Úžasný personál,dobré jídlo spoustu procedur. A i cena vzhledem k tomu všemu co všechno jsme měli v balíčku byla super. Moc děkuje i s manželem. Bylo nám zde moc dobře. Býl to kouzelný týden.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Zábojníková,
    moc děkujeme za Vaše hodnocení, které je pro nás tím nejlepším oceněním. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užila a těšíme se na Vaši brzkou návštěvu.
    S pozdravem
    Management hotelu

  • Ladislav Vorlický

    ?

    jednotlivec, 11. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - pěkně zrekonstruovaný hotel
      - výborná strava, velký výběr
      - výhodné umístění hotelu v klidném
      prostředí
      - nádherná nová sauna
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Vorlický,
    děkujeme za Vaši návštěvu i čas, který jste věnoval našemu hodnocení. Jsme velmi potěšeni Vaší chválou a už teď se těšíme na Vaši příští návštěvu.
    Prožijte krásné léto
    Management hotelu

  • Kapičková zdena

    ?

    jednotlivec, 3. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na baru nám bylo podáno staré víno,po reklamaci jsme ho neplatili.Masáže jsou podprůměrné.Ostatní velnes v dobré kvalitě.
    • Ubytování je odpovídající a čisté,stravování pestré personál ochotný,sauna a hotelový bazen vynikající.
    • Parkovné se platí vysoké ale nikdo vám nezajistí stálé parkovací místo,přesto že jsou parkovací stání očíslovaná.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Kapičková,
    děkujeme za Váš pobyt a také Vaši užitečnou zpětnou vazbu. Jsem ráda, že služby hotelu nezklamaly a cítila jste se u nás, až na malý problém na Lobby baru, dobře.
    Co se týká masáží, předala jsem Vaši připomínku na vedoucího střediska, který bude tento nedostatek komunikovat s jednotlivými maséry. Přesto ale věřím, že se k nám rádi vrátíte a my se budeme těšit na Vaši návštěvu.
    S pozdravem a přáním pěkného léta
    Management hotelu

  • Lucie Klimešová

    ?

    jednotlivec, 22. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Klokočník

    ?

    dospělý pár, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme s pobytem spokojeni, hotel je orientován na ruskou klientelu.
    • vybavení pokoje
      klidné prostředí a hezké okolí
      chování personálu hotelu
    • špatná kvalita jidel večer, připomínala závodní jídelnu za socialismu.
      za 7dní pobytu nam nebyly vyměněny ručníky.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Klokočníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení poskytovaných stravovacích služeb. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání a postaráme se o to, aby se Vaše výhrady dostaly ke konkrétním zaměstnancům. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    Nechala jsem prověřit i výměnu ručníků, které zmiňujete - v hotelech společnosti GALA HOTELS jsou ručníky měněny poté, co je klient "odhodí" na zem. Tato informace je vyvěšena i v koupelně každého pokoje. Během Vašeho pobytu tomu tak nebylo, proto výměna ani jednou neproběhla.
    Děkuji za pochopení a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
    S úctou
    Management hotelu

  • Hana Obršlíková

    ?

    jednotlivec, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pro mne skvělé, nemám problém s chůzí a kopec jsem brala jako tréning. Vybavenost pro děti nehodnotím, byla jsem bez. Pobyt byl velmi příjemný a doporučila jsem ho rodině.
    • Prostředí krásné, čisté, jídlo skvělé, kůry vyhovující a personál velmi vstřícný. Bazén skvělý.
    • Měla jsem jediný problém v saunovém světě, že nebyl čas rozdělený na muže a ženy, popř. páry. Nejsem schopná jít na nuda pláž ani do uzavřeného prostředí, kde jsou bez ohledu na pohlaví někteří nazí a odešla jsem. Je mi to líto, domnívám se, že nahota patří do manželství.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Obršlíková,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb.
    Je nám líto, že jste nevyužila náš nový saunový svět, ale nahota k saunování tak trochu patří. Provoz saunového světa upravuje náš schválený provozní řád. Klientům, kteří nechtějí využít saunový svět je stále k dispozici římská parní lázeň přímo u hotelového bazénu, do které se chodí v plavkách a je zahrnuta v ceně pobytu.
    Děkujeme za pochopení.
    S úctou
    Management hotelu

  • Šárka Šustrová

    ?

    skupina přátel, 20. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jídlo super a zázemí paráda, moc se nám líbilo.
    • Vše
    • Žádná výtka
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážená paní Šustrová,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.

    S pozdravem
    Management hotelu

  • Stanislav Kubín

    ?

    jednotlivec, 15. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - přístup personálu jak na recepci, tak v jídelně,
      - kvalita a výběr jídla,
      - ochota, flexibilita a vysoce profesionální jednání lázeňského personálu (sestry)
      - perfektní čistota v prostorách hotelu
    • - průběh vstupní lékařské "prohlídky" spočívající v položení několika dotazů a jejich zapsání.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Vážený pane Kubíne,

    velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytl, můžeme pracovat na zlepšení služeb. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě.
    S úctou
    Management hotelu