Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 124 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (50)

Filtry

Typ klienta

  • Zuzana Švejdová

    ?

    jednotlivec, 16. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    80%
    • Personál vstřícný jak na recepci tak v restauraci. Každý den uklízečka.
      Ve spa nám vyšli vstříc když jsme chtěli vyměnit proceduru.
    • Večeře nic moc, 2x předkrm v podobě zavinacu a 1x utopenci. Asi to má někdo rád ale jako předkrm mi to přijde nevyhovující.
      Matrace v posteli prolezele.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lada Skodova

    ?

    jednotlivec, 1. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji všem. Milý, ochotný personál, čisté a útulné ubytování, naprosto skvělé jídlo a nádherné okolí, krásné lesy všude kolem, Kladsko je úchvatné a stará architektura domů a hotelů města Mariánské lázní překrásná.
  • Ivan Rejent

    ?

    jednotlivec, 22. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsem byl velmi spokojen, vše bylo tak, jak bylo slíbeno. Děkuji neváhal bych sem jet znovu. I.Rejent
    • - poděkováví ochotnému a přitom nevtíravému personálu
    • - snad na kávu při snídani by mohl být presovač...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemné prostředí a personál. Výborná kuchyně. Umístění v klidné lokalitě nedaleko lázeňského centra, parku i nákupní oblasti.
    • Příjemný personál
      Čistota
      Výborná kuchyně
  • Schrotterová Libuše

    ?

    dospělý pár, 6. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota a vstřícnost
      Velmi dobrá kuchyně (až na knedlíky, zřejmě nevhodným ohřevem nechutná mazlavá hmota)
      Úklid a čistota bez chyby
    • Možná by nebylo od věci, nabízet nějaké ovoce.
  • Jindřich Maryška

    ?

    dospělý pár, 11. prosince 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vše bylo bez problémů,dobrá cena, bezvadný a ochotný personál,
      jen parkování by mělo být pro všechny zdarma u hotelu a ne pro vybrané pokoje.
  • Zdeňka Silvestrová

    ?

    dospělý pár, 5. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel v klidné části Mariálských Lázní u lesoparku, moderně zařízený hotel, výborné služby, ochotný personál.
  • Martin Pražan

    ?

    ostatní, 4. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento pobyt jsme vybrali jako dárek na základě svého předchozího pobytu v únoru 2019 a kdy jsme čerpali stejný balíček to byl hotel před rekonstrukcí a byli jsme velmi spokojeni se vším a to byl nedostatek personálu a všeho dostatek.
    Teď to bylo rozčarování ohledně servisu kuchyně a obsluhy v restauraci i úklid. Rekonstrukce proběhla pouze v části hotelu a plno plánů se asi nepodařilo realizovat.
    Balneo spa wellnes to je pořád výborné a opravdu velmi výborný výkon.
    • Balneo a spa vyborné
      Recepce poradí
      Blízkost centra
    • Chaos
      Nesrovnalosti
      Přístup k řešení problémů