Spa Hotel Děvín
Dobrý den, děkujeme za krásnou recenzi, které si velmi vážíme. Jsme rádi, že se Váš pobyt vydařil a doufáme, že se v budoucnu znovu obrátíte na náš hotel. Přejeme krásné prožití adventu. S pozdravem, Bednářová
91%
Perfektní
na základě 87 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 12. ledna 2024
Bez textového hodnocení
2 hlasy
?
dospělý pár, 2. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 17. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 8. prosince 2023
Spa Hotel Děvín
Dobrý den, děkujeme za krásnou recenzi, které si velmi vážíme. Jsme rádi, že se Váš pobyt vydařil a doufáme, že se v budoucnu znovu obrátíte na náš hotel. Přejeme krásné prožití adventu. S pozdravem, Bednářová
1 hlas
?
ostatní, 22. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 20. listopadu 2023
Spa Hotel Děvín
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Vážíme si toho. Jsme rádi, že se Váš pobyt u nás vydařil a přejeme krásný zbytek roku. S pozdravem, Bednářová.
1 hlas
?
ostatní, 8. října 2023
Spa Hotel Děvín
Dobrý den paní Peřinková, prvně děkujeme za zanechání Vaší recenze, které si vážíme. Každou bereme jako poklad pro zlepšení služeb našeho hotelu. Ohledně Vaší rezervace a pobytu u nás mi dovolte vyjádřit pochopení pro Vaši nespokojenost s nenaplněnými představami ohledně Vašeho pobytu. Osobně jsem hovořila se všemi středisky, která jste u nás navštívila. Na žádném z těchto středisek však z Vaší strany nezaznamenali naši zaměstnanci Vaší nespokojenost. Ba naopak se o Vás vyjadřovali jako o milém páru s krásným pejskem. Ani na recepci nebyla v průběhu pobytu vznesena stížnost, která by mohla být vyřešena a celkově tak zlepšila Váš pohled na pobyt u nás. Proto mne mrzí, že se Váš pobyt zde nevydařil. Doufám, že na Mariánské Lázně nezanevřete a pro svůj další pobyt si vyberete opět naše město, ale třeba jiný hotel. S pozdravem, Bednářová.
1 hlas
?
jednotlivec, 10. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 16. července 2023
Spa Hotel Děvín
Dobrý den paní Šádová,
předně si dovolím poděkovat za Vaši návštěvu na našem hotelu a níže se dovolím vyjádřit za hotel k Vašemu subjektivnímu hodnocení.
Váš pobyt jste si rezervovala přes stránky Spa.cz, se kterými spolupracujeme již velmi dlouho a velká většina klientů odjíždí od nás naprosto spokojená a častokrát se k nám opakovaně vrací.
Mrzí mě, že se Váš pobyt u nás nevydařil dle Vašich představ. Nicméně si dovolím podotknout, že již zadávání poptávky z Vaší strany neproběhlo zcela srozumitelně. Do hotelu přišla poptávka na 3 dospělé osoby a 1 dítě ve věku 13 let.
Podle tohoto byla vypočítána i cenová nabídka, se kterou jste souhlasila. Nicméně fyzicky jste pobyt nastoupili v složení 2 dospělé osoby a 2 děti (16 a 13 let).
V odsouhlasené rezervaci jste měla rezervovány dva pokoje typu Standard – čili základní kategorii pokojů. Při příjezdu Vám byli paní recepční přiděleny pokoje Superior (o kategorii výš) a pokoj Superior Plus (o dvě kategorie výš) a to zcela zdarma a bez doplatku.
Lednice či minibar jsou od kategorií De Luxe a Suite – které v termínu pobytu byly možné a dostupné za poplatek. Samozřejmě lze lednici doobjednat za poplatek i samostatně bez nutnosti vyšší kategorie pokoje.
Parkování u hotelu není povinností a je zcela dobrovolné. Nevyhovovala-li Vám výše jeho zpoplatnění, mohla jste se rozhodnout pro jinou alternativu.
Vaši nespokojenost se stravováním předám dále vedení hotelu a bude jistě bráno jako podnět pro zlepšení či inovaci nabízených pokrmů.
Dále se dovolím vyjádřit k délce procedur – v ubytovacím poukazu, který jste obdržela je u masáží i koupelí uvedena doba, po kterou tyto procedury trvají – je to 20 minut.
Stejnou informaci naleznete i na našich cenících, které jsou rozmístěny po hotelu i na našich webových stránkách i na stránkách Spa.cz.
Co se týče neochoty a jednání personálu našeho spa oddělení si dovolím vyjádřit svůj osobní názor, a to je ten, že naši zaměstnanci jsou kvalifikovaní a velmi trpělivý ke všem klientům, kteří k nim přistupují jako k lidským bytostem sobě rovným.
S úctou, Bednářová Lucia (rezervační oddělení)
Vážená paní Šádová,
děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí vzniklé komplikace po Vašem příjezdu na pobyt. Bohužel osoby mladší 18 let nemohou ve Spa Hotelu Děvín absolvovat procedury. Tato informace Vám nebyla ze strany Spa.cz poskytnuta a proto došlo k výše uvedeným komplikacím. Tato důležitá informace byla ihned přidána na náš web. Jelikož jsme nemohli po dohodě s hotelem vyhovět požadavku na procedury pro 13 dítě, byla Vám vrácena zpět na účet částka za nevyužité procedury. Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou od nás přijměte omluvu za nedostatečné informace. Za tým Spa.cz - Michaela.
1 hlas
?
dospělý pár, 3. června 2023
Spa Hotel Děvín
Dobrý den pane Mondoku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás vždy přínosem a podnětem k zlepšení našich služeb, Lednice na pokojích je v kategrii De Luxe, v nižších kategoriích je možné si ji za poplatek nechat přidat na pokoj. Přejeme krásné dny a budeme se těšit na viděnou. S pozdravem, L. Bednářová
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.