Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 87 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (145)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 12. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 2. ledna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    Neuvedeno, 17. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 8. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu hodnotíme s manželem na výbornou. Pokud jsem napsala v "čistotě a okolí" pouze 4 hvězdičky, není to v žádném příápadě o personálu hotelu, ale pouze o počasí, které nemůže, naštěstí, nikdo ovlivnit. Musím ovšem napsat, že jsme si užívali krásného zimního počasí, které v poslední době, a zvláště v našem bydliště, není normálem. Shrnuto; všechem personál, od recepčních, vykonavatelů zdravotních procedur, kuchaře i obsluhujícího personálu při jídle, byl velmi vstřícný a pozorný.
    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Děvín

    Dobrý den, děkujeme za krásnou recenzi, které si velmi vážíme. Jsme rádi, že se Váš pobyt vydařil a doufáme, že se v budoucnu znovu obrátíte na náš hotel. Přejeme krásné prožití adventu. S pozdravem, Bednářová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 22. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově pozitivní.
    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Děvín

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Vážíme si toho. Jsme rádi, že se Váš pobyt u nás vydařil a přejeme krásný zbytek roku. S pozdravem, Bednářová.

  • Jana Peřinková

    ?

    ostatní, 8. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově katastrofa, už bych do tohoto hotelu nikdy nešla.
    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Děvín

    Dobrý den paní Peřinková, prvně děkujeme za zanechání Vaší recenze, které si vážíme. Každou bereme jako poklad pro zlepšení služeb našeho hotelu. Ohledně Vaší rezervace a pobytu u nás mi dovolte vyjádřit pochopení pro Vaši nespokojenost s nenaplněnými představami ohledně Vašeho pobytu. Osobně jsem hovořila se všemi středisky, která jste u nás navštívila. Na žádném z těchto středisek však z Vaší strany nezaznamenali naši zaměstnanci Vaší nespokojenost. Ba naopak se o Vás vyjadřovali jako o milém páru s krásným pejskem. Ani na recepci nebyla v průběhu pobytu vznesena stížnost, která by mohla být vyřešena a celkově tak zlepšila Váš pohled na pobyt u nás. Proto mne mrzí, že se Váš pobyt zde nevydařil. Doufám, že na Mariánské Lázně nezanevřete a pro svůj další pobyt si vyberete opět naše město, ale třeba jiný hotel. S pozdravem, Bednářová.

  • Jana Machanova

    ?

    jednotlivec, 10. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Renáta Šádová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 16. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na Spa Hotel Děvín se již nikdy nevrátíme! Poukaz byl zakoupen pro 4 osoby, z toho 2 děti 13 a 16 let. Pobyt mě velmi zklamal a to především přístupem personálu (paní na recepci a paní, která má na starosti rozpis všech wellness procedur byla nepříjemná, neochotná, podrážděná). Hotel působí zastaralým dojmem, připadala jsem si jako na škole v přírodě. Na pokoji nebyla ani chladnička. Druhý den po příjezdu nám bylo velmi arogantním způsobem sděleno, že veškeré procedury jsou určeny pouze pro osoby starší 18 let. Tato informace se k nám bohužel nedostala. Poukaz byl uhrazen za 4 osoby, včetně procedur a masáží, které mimochodem trvaly pouze 20 min, místo 30. Nelogicky, nakonec starší dcera absolvovala všechny procedury, mladší seděla na pokoji. Nebylo ani možné zakoupit jakékoliv jiné masáže nebo zábaly, které by pro ni byly vhodné. S takovouto neochotou a jednáním jsem se již dlouho nesetkala. Parkování je přímo u hotelu za poplatek 180Kč/den. Jídlo nic moc. Celkově hodnotím hotel velmi špatně.
    • Přístup personálu.
    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Děvín

    Dobrý den paní Šádová,
    předně si dovolím poděkovat za Vaši návštěvu na našem hotelu a níže se dovolím vyjádřit za hotel k Vašemu subjektivnímu hodnocení.
    Váš pobyt jste si rezervovala přes stránky Spa.cz, se kterými spolupracujeme již velmi dlouho a velká většina klientů odjíždí od nás naprosto spokojená a častokrát se k nám opakovaně vrací.
    Mrzí mě, že se Váš pobyt u nás nevydařil dle Vašich představ. Nicméně si dovolím podotknout, že již zadávání poptávky z Vaší strany neproběhlo zcela srozumitelně. Do hotelu přišla poptávka na 3 dospělé osoby a 1 dítě ve věku 13 let.
    Podle tohoto byla vypočítána i cenová nabídka, se kterou jste souhlasila. Nicméně fyzicky jste pobyt nastoupili v složení 2 dospělé osoby a 2 děti (16 a 13 let).
    V odsouhlasené rezervaci jste měla rezervovány dva pokoje typu Standard – čili základní kategorii pokojů. Při příjezdu Vám byli paní recepční přiděleny pokoje Superior (o kategorii výš) a pokoj Superior Plus (o dvě kategorie výš) a to zcela zdarma a bez doplatku.
    Lednice či minibar jsou od kategorií De Luxe a Suite – které v termínu pobytu byly možné a dostupné za poplatek. Samozřejmě lze lednici doobjednat za poplatek i samostatně bez nutnosti vyšší kategorie pokoje.
    Parkování u hotelu není povinností a je zcela dobrovolné. Nevyhovovala-li Vám výše jeho zpoplatnění, mohla jste se rozhodnout pro jinou alternativu.
    Vaši nespokojenost se stravováním předám dále vedení hotelu a bude jistě bráno jako podnět pro zlepšení či inovaci nabízených pokrmů.
    Dále se dovolím vyjádřit k délce procedur – v ubytovacím poukazu, který jste obdržela je u masáží i koupelí uvedena doba, po kterou tyto procedury trvají – je to 20 minut.
    Stejnou informaci naleznete i na našich cenících, které jsou rozmístěny po hotelu i na našich webových stránkách i na stránkách Spa.cz.
    Co se týče neochoty a jednání personálu našeho spa oddělení si dovolím vyjádřit svůj osobní názor, a to je ten, že naši zaměstnanci jsou kvalifikovaní a velmi trpělivý ke všem klientům, kteří k nim přistupují jako k lidským bytostem sobě rovným.
    S úctou, Bednářová Lucia (rezervační oddělení)

    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od Spa.cz

    Vážená paní Šádová,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás mrzí vzniklé komplikace po Vašem příjezdu na pobyt. Bohužel osoby mladší 18 let nemohou ve Spa Hotelu Děvín absolvovat procedury. Tato informace Vám nebyla ze strany Spa.cz poskytnuta a proto došlo k výše uvedeným komplikacím. Tato důležitá informace byla ihned přidána na náš web. Jelikož jsme nemohli po dohodě s hotelem vyhovět požadavku na procedury pro 13 dítě, byla Vám vrácena zpět na účet částka za nevyužité procedury. Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou od nás přijměte omluvu za nedostatečné informace. Za tým Spa.cz - Michaela.

  • Štefan Mondok

    ?

    dospělý pár, 3. června 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celková spokojenost, moc jsme si to užili, akorát nás překvapilo, že na pokoji nebyla minilednička, kam bychom si mohli dát zchladit pití.
    • Hezký hotel, pěkné prostředí, všude čisto, dobré jídlo.
    • Občas jsem si připadal jako klient druhé kategorie, německá klientela měla navrch.
    Spa Hotel Děvín

    Odpověď od hotelu

    Spa Hotel Děvín

    Dobrý den pane Mondoku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás vždy přínosem a podnětem k zlepšení našich služeb, Lednice na pokojích je v kategrii De Luxe, v nižších kategoriích je možné si ji za poplatek nechat přidat na pokoj. Přejeme krásné dny a budeme se těšit na viděnou. S pozdravem, L. Bednářová