Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 124 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (124)

Filtry

Typ klienta

  • Jiří Jarkovský

    ?

    jednotlivec, 29. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • jedna z karet nefungovala - údajně načipována na jiný pokoj
      nefungující kávovar s přelepkou nerabotajet,do restaurace nepatří. Přelepka sama již něco pamatuje, tedy žádná náhlá porucha.
      pokojská se dotazuje, zda může uklízet, ačkoliv jsme v posteli / kde je informační cedulka na dveře - nerušit, atd./
      obsluha neumí ovládat přístroj na oxygenoterapii
  • marie wolfová

    ?

    jednotlivec, 10. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • čisté město a skvěle udržované parky
      možnost procházek v lesopadcích
      možnost návštěvy kulturních památek v okolí
    • stravování v hotelu
  • Martin Pražan

    ?

    ostatní, 4. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Tento pobyt jsme vybrali jako dárek na základě svého předchozího pobytu v únoru 2019 a kdy jsme čerpali stejný balíček to byl hotel před rekonstrukcí a byli jsme velmi spokojeni se vším a to byl nedostatek personálu a všeho dostatek.
    Teď to bylo rozčarování ohledně servisu kuchyně a obsluhy v restauraci i úklid. Rekonstrukce proběhla pouze v části hotelu a plno plánů se asi nepodařilo realizovat.
    Balneo spa wellnes to je pořád výborné a opravdu velmi výborný výkon.
    • Balneo a spa vyborné
      Recepce poradí
      Blízkost centra
    • Chaos
      Nesrovnalosti
      Přístup k řešení problémů
  • Kateřina Chomická

    ?

    jednotlivec, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování blízko centra.
      Dobré lázeňské služby.
    • Způsob stravování. U jednotlivých jídel chyběl popis, co to je. V nabídce chybělo ovoce. A vůbec nabídka jídel byla značně omezená.
  • Čechová Magdaléna

    ?

    jednotlivec, 20. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha a stravování výborné.
    • Vybavení pokojů zastaralé obvzlášt kuchynka a lednice strašná lednice snad z hluboké totality nefunkční.
      Co se týká procedůr prostředí krásné ale na to ,že v balíčku bylo nabídnuto na 6 dní 2 procedury denně jsme měli 6 procedur tj. za tři dny.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 15. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Co se týká hotelu spokojenost až na tu kvalitu obědu
    • celkem spokojenost
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 6. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel nabízí výbornou lokalitu, čisté průměrně vybavené pokoje a průměrnou kuchyni. Výhodou je vlastní parkoviště .
    • Většina personálu se chovala velmi vstřícně. Bohužel jsem byla svědkem velmi nevybiravých až vulgárních výlevů jedné zaměstnankyně na adresu hostů. Z tohoto důvodu už bych se do tohoto hotelu nevrátila.
  • Josef Lukáš

    ?

    jednotlivec, 1. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V každém stravovacím zařízení je jídelní lístek - absence výběru stravy - alergeny, atd.
  • Roman Konečný

    ?

    jednotlivec, 13. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Za danou cenu na M. Lázně dobrý hotel.
    • Čistota pokoje, hotelu, spa
      Plná penze, chuťově dobré, množství jídla naprosto dostačující
  • Petra Šmejcová

    ?

    jednotlivec, 4. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení