Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 34 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (16)

Filtry

  • Lenka Cihakova

    ?

    jednotlivec, 17. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • p. Semeradová Alena

    ?

    jednotlivec, 13. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Miroslav Sedlák

    ?

    jednotlivec, 16. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.
    • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá.
      Strava nepestrá,nepotěší.
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážený pane Sedláku,
    děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
    Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
    S pozdravem
    Jana Henzlová
    Guest relation

  • Ing.Jana Vyskočilová

    ?

    jednotlivec, 3. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S pobytem jsme byli velmi spokojeni a rozhodně se vrátíme
    • vřelý aprofesionální personál
      Praktické propojení hotelu s procedurami a bazénem
      Pohodová atmosféra
    • Slabší úroveň jídel v restauraci
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Vyskočilová,

    jsme velice rádi, že jste si ke svému pobytu vybrala náš hotel Centrální lázně patřící společnosti Marienbad Kur a Spa Hotels.

    Slova chvály nás velice těší.

    Vaší připomínku k jídlu předám manažerovi restaurace, aby mohl zajistit zlepšení.

    Těšíme se na další shledání s Vámi a přejeme Vám pevné zdraví.

    S pozdravem
    Jana Henzlová
    Guest relation

  • Michal Rais

    ?

    jednotlivec, 11. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať
      -personál procedúr ochotný a milý
      -recepcia v poriadku
      -portier hotela ochotný
    • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi
      -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne
      -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie
  • Elena Recmanová

    ?

    jednotlivec, 10. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cistota ve spa zoně.
      Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník.
      Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený.
      Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.
    • čistota: pokoj.
      poměr cena/kvalita pokojů.
      Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury.
      Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!
  • Margita Ježková

    ?

    jednotlivec, 2. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Reuterová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pitnou kůru lze absolvovat i v hotelu, pro zimní období dokonalé spojení všech služeb. Nádherné Římské lázně!
  • Jitka Rybová JUDr.

    ?

    jednotlivec, 19. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v centru města a při tom v klidu, dobrý servis u jídla i v recepci a též v balneoprovozu. Velková spokojenost.
    • Vzdálenost pokoje od recepce dost velká a to i k bazénům, to se dá ale příště dojednat.
  • Milan Fišer

    ?

    jednotlivec, 24. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na prosto super, díky propojení komplexu hotelů spojovacím koridorem, není nutné v případě nepříznivého počasí opustit hotel. Veškerý personál byl ochotný a vstřícný.