Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 34 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (34)

Filtry

  • Miroslav Sedlák

    ?

    jednotlivec, 16. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jako nenáročný klient beru pobyt spíše kladně.Ale v M.lázních jsou lepší pobyty za lepší ceny.
    • Hotel Centrální lázně bych hodnotil skoro necelými třemi hvězdami.Na 4 hvězdy rozhodně nemá.
      Strava nepestrá,nepotěší.
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážený pane Sedláku,
    děkujeme, že jste si k Vašemu pobytu v Mariánských lázních vybral náš hotel a věnoval čas hodnocení našich služeb.
    Vaše konkrétní připomínky k službám restaurace předáme jejímu vedoucímu, aby zajistil nápravu.
    Budeme se těšit na Vaší další návštěvu
    S pozdravem
    Jana Henzlová
    Guest relation

  • Petr Hlaváček

    ?

    dospělý pár, 4. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Bluchová

    ?

    dospělý pár, 4. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan Kubín

    ?

    dospělý pár, 11. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsme byl velmi spokojeni a od dalších návštěv nás může odradit: viz "Nelíbilo se mi"
    • Popuzovalo mne oblečení "spoluhostů" u večeře. Trenýrky , tepláky, trika nová, leč bez límečku v kontrastu s bezchybným oblečením personálu. Nezřízené "futrování" a odnos potravin ze snídaně .
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážený pane Kubíne,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
    Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
    Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

    Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

    Se srdečným pozdravem

    Ivana Vitnerová
    reservation manager

  • p. Semeradová Alena

    ?

    jednotlivec, 13. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michal Rais

    ?

    jednotlivec, 11. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -super reštaurácia aj personál,aj ked viem že celý deň na nohách da zabrať
      -personál procedúr ochotný a milý
      -recepcia v poriadku
      -portier hotela ochotný
    • - na začiatku pobytu sa človek ťažko orientuje pri prechode do iných hotel spojených koridormi
      -slabá úroveň ponuky v lobbi baru,zákuzky a podobne
      -asi by bolo dobre v dotazníku pri rezervácií sa spýtať na veľkosť županu aby ľudia nechodili jak múmie
  • Elena Recmanová

    ?

    jednotlivec, 10. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cistota ve spa zoně.
      Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník.
      Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený.
      Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.
    • čistota: pokoj.
      poměr cena/kvalita pokojů.
      Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury.
      Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 20. května 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 2. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení