Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 34 recenzí

  • Personál

    86%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (34)

Filtry

  • Naděžda Jadrná

    ?

    dospělý pár, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Elena Recmanová

    ?

    jednotlivec, 10. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cistota ve spa zoně.
      Tereza Kozáková: velmi trpělivá a orientovaná na zákazník.
      Procedury: personál je velmi profesionální a hodný: vždy vám pomůžou a aktivně se zeptají co hledáte. Masér Polak velmi zkušený.
      Poměr cena/kvalita procedur je OK ale pokoje jsou drahé a nečistí je dobře.
    • čistota: pokoj.
      poměr cena/kvalita pokojů.
      Rezervace procedur v hotelu, velký problém, neumí cist tabulky v excelu. prodává se balíček víkend a pak v neděli nejsou procedury.
      Personál restaurace: musíte prosit aby se vám někdo věnoval- ignoruji vás!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo fajn, balíček Wellness Special byl výhodný - poměr cena/kvalita
    • Možnost využívání Římských lázní a bazénu v hotelu Hvězda
  • Marie Šešinová

    ?

    dospělý pár, 12. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme s manželem spokojeni, úroveň odpovídá ceně.
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážená paní Šešinová,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala) právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
    Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
    Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

    Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Skpa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

    Se srdečným pozdravem

    Ivana Vitnerová
    reservation manager

  • Jan Kubín

    ?

    dospělý pár, 11. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkově jsme byl velmi spokojeni a od dalších návštěv nás může odradit: viz "Nelíbilo se mi"
    • Popuzovalo mne oblečení "spoluhostů" u večeře. Trenýrky , tepláky, trika nová, leč bez límečku v kontrastu s bezchybným oblečením personálu. Nezřízené "futrování" a odnos potravin ze snídaně .
    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Centrální Lázně – Maria Spa Ensana Health Spa Hotel

    Vážený pane Kubíne,
    děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel společnosti Danubius Hotels Group.
    Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
    Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

    Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Centrální Lázně & Maria Spa se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

    Se srdečným pozdravem

    Ivana Vitnerová
    reservation manager

  • Margita Ježková

    ?

    jednotlivec, 2. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 18. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný obsluha v rest
  • Hana Reuterová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pitnou kůru lze absolvovat i v hotelu, pro zimní období dokonalé spojení všech služeb. Nádherné Římské lázně!
  • Jitka Rybová JUDr.

    ?

    jednotlivec, 19. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování v centru města a při tom v klidu, dobrý servis u jídla i v recepci a též v balneoprovozu. Velková spokojenost.
    • Vzdálenost pokoje od recepce dost velká a to i k bazénům, to se dá ale příště dojednat.
  • Milan Fišer

    ?

    jednotlivec, 24. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na prosto super, díky propojení komplexu hotelů spojovacím koridorem, není nutné v případě nepříznivého počasí opustit hotel. Veškerý personál byl ochotný a vstřícný.