Hotel WESTEND
Děkujeme, že jste si udělali čas na hodnocení našich služeb. Jsme rádi, že jste byli spokojeni.
Přejeme vám vše nejlepší a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Za tým hotelu Westend, Elena Brovko, sales manažerka.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 31. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
ostatní, 31. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 23. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 22. října 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 17. října 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 30. září 2022
1 hlas
?
ostatní, 28. září 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 27. září 2022
Hotel WESTEND
Děkujeme, že jste si udělali čas na hodnocení našich služeb. Jsme rádi, že jste byli spokojeni.
Přejeme vám vše nejlepší a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Za tým hotelu Westend, Elena Brovko, sales manažerka.
1 hlas
?
dospělý pár, 26. září 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 26. září 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.