GRAND HOTEL PERMON
Pozdravujeme z Podbanské resort. Ďakujeme veľmi pekne za milé hodnotenie, veľmi nás Vaša spokojnosť potešila. Veríme, že sa k nám opäť radi vrátite. Budeme sa na Vás tešiť, prajeme pekný deň.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 3. září 2019
1 hlas
?
dospělý pár, 2. srpna 2019
GRAND HOTEL PERMON
Pozdravujeme z Podbanské resort. Ďakujeme veľmi pekne za milé hodnotenie, veľmi nás Vaša spokojnosť potešila. Veríme, že sa k nám opäť radi vrátite. Budeme sa na Vás tešiť, prajeme pekný deň.
1 hlas
?
jednotlivec, 17. července 2019
GRAND HOTEL PERMON
Pozdravujeme z Podbanské resort. Ďakujeme za Váš čas, ktorý ste si našli na napísanie Vašej spätnej väzby a taktiež, že ste si vybrali práve náš hotel. Teší nás, že ste si oddýchli v našom wellness komplexe a užili si služby nášho SPA. Čo sa týka fitness centra, to práve prechádza rekonštrukciou, preto veríme, že počas Vášho ďalšieho pobytu jeho zmenu oceníte a nájdete v ňom všetko potrebné. Budeme sa na Vás tešiť, prajeme pekný deň.
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 5. července 2019
GRAND HOTEL PERMON
Pozdravujeme z Podbanské resort. Ďakujeme za Váš čas, ktorý ste si našli na napísanie Vašej spätnej väzby a taktiež, že ste si vybrali práve nás. Mrzí nás, že ste z oddychu v našom wellness centre nemali najlepšie dojmy, avšak čo sa týka jeho kapacity, vždy sú uprednostňovaní hoteloví hostia. Akonáhle je plná kapacita, dnu sú vpúšťaní zásadne ubytovaní hostia. Veríme, že sa k nám opäť niekedy vrátite a Váš pobyt si užijete. Budeme sa na Vás tešiť, prajeme pekný deň.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 22. června 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 17. června 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 5. května 2019
1 hlas
?
mladý pár, 10. listopadu 2018
1 hlas
?
dospělý pár, 10. září 2018
1 hlas
?
jednotlivec, 14. května 2018
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.