Recenze

HodnoceníHotel Morris

Zpět

Hodnocení hotelu

0%

na základě 0 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    0%

  • Služby

    0%

  • Čistota

    0%

  • Pohodlí

    0%

  • Cena/kvalita

    0%

Recenze (56)

Filtry

  • Pavel Miškovský

    ?

    dospělý pár, 27. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velice pěkný welness pobyt
    • Hotel
    • Vyřešit soukromé parkování, jinak asi nic
  • Karolína Trojková

    ?

    dospělý pár, 5. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Svobodová - Demjanovič

    ?

    dospělý pár, 28. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celkově se nám pobyt líbil, velké plus profesionální pan čísník v restauraci, služby Spa perfektní, výborné snídaně a kuchyně
    • interiér Spa a služby Spa, interiér hotelu, výborné snídaně a kuchyně
    • zmatek v jídelních chodech, které byly součástí balíčku, stačí na kartičku dopsat datumy k jednotlivým chodům, protože chody si bohužel nelze vybírat dle potřeb a v pokynech jsme tuto informaci nenašli, hotel nemá k dispozici vlastní parkoviště
  • Jana

    ?

    dospělý pár, 30. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • tmavé tapety na zdi, celkově pak působil pokoj trochu ponuře
      servírované snídaně, preferuji snídaně formou švédských stolů
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 10. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásný hotel, ideální výchozí bod pro výlety po okolí.
    • Nevěděli jsme předem čas procedur. Ale dalo se vyřešit.
  • Ivana Žohová

    ?

    ostatní, 15. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jezdím opakovaně, moc se mi to tam líbí, všem doporučuji
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Morris luxusní, služby na vysoké úrovni, profesionální přístup personálu, milá obsluha, čistota, výborné jídlo
    • Veliká profesionalita personálu, luxusní krásné prostředí, výborné jídlo, čistota hotelu i okolí
    • Absence bezplatného parkování pro hotelové hosty, vyšší ceny nápojů, což ale ve čtyřhvězdičkovém hotelu je asi standart
  • Pavla Kubcová

    ?

    ostatní, 10. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Všichni zaměstnanci byli moc úžasní - ochotní a usměvaví. Hotel je moc hezký. Jídlo bylo opravdu skvělé
  • Miroslav Kobliha

    ?

    dospělý pár, 13. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Po příjezdu jsme se dozvěděli, že hotel má celkem 5 budov a my budeme ubytovaní ve vile Morris, která je na druhé straně náměstí. Není to daleko, ale z principu jsme toto měli vědět před potvrzením objednávky. Místo odpočinkového a relaxačního pobytu to byl pobyt s neustálým oblékáním, obouváním, svlékáním, zouváním a to kvůli každému občerstvení, každé proceduře, každé návštěvě wellness atd. Navíc není úplně příjemné rozehřátý z výřivky a jít na pokoj nabalený v zimní bundě a čepici, aby člověk venku nenastydl. Je mi jasné, že hotel pracuje s možnostmi, které má k dispozici, ale tyto skutečnosti by klienti měli vědět před dokončením objednávky. Jiní hosté totiž byli ubytování na hotelu a všude mohli chodit v tričku a pantoflích, jak je běžné. Další mínus je parkování. Celý historický střed města Česká Lípa je protkaný jednosměrkami a hned na recepci dostanete mapu a návod k tomu, jak se dostat na parkoviště u kulturního domu, které je od hotelu vzdálené necelý kilometr. Abychom si přenesli věci z auta na pokoj, potřebovali jsme se autem dostat k vile Morris a to jsme museli objet půl města. Když jsme šli na pokoj, tak jsme zjistili, že ačkoliv jsme dva, tak jsme dostali pouze jednu kartu od pokoje. Když jsem tedy chtěl jít na recepci pro druhou kartu, tak jsem musel nechat partnerku na pokoji po tmě, protože jsem si tu naši jednu kartu musel vzít s sebou a tudíž na pokoji nešel proud. Hotel je celkem stísněný a využívá se každého volného místa, které je k dispozici. Nicméně celkově hotel působí útulně a čistě. Personál byl snaživý, ale bylo znát, že nemá v obsluhování hostů žádný systém. Každých 3-5 minut jsme měli u stolu někoho z personálu s dotazem, zdali je všechno v pořádku. Poprvé i podruhé nám to přišlo milé, že se tak zajímají, ale pak nám došlo, že vlastně nikdo o hostech nic neví a tak se všichni neustále ptají, zdali máte objednáno, zdali vám nic nechybí, zdali jste se vším spokojeni apod. Vzhledem k absenci systému obsluhování na nás bylo během pobytu 2x zapomenuto s objednávkou. První večer jsme měli skvělého pana číšníka, který určitě nebyl nováčkem. Měl obrovský přehled, byl vtipný, přátelský a staral se o nás jako o vlastní, ale přitom nás neobtěžoval přílišnými dotazy. Když jsme pak po večeři zmínili, že jsme oba dva měli studené maso, tak se omluvil a z kuchyně poslali 2 skleničky sektu, což bylo příjemné. Prvotní rozčarování se postupně rozplynule s tím, jak jsme se smířili s nastalou situací, tedy s neustálým oblékáním, svlékáním, přecházením, parkováním atd. Užili jsme si večer a šli jsme spát. Ráno v 7:40 jsme slyšeli obrovský rámus a zjistili jsme, že nám pod okny na náměstí instalují zvukovou aparaturu pro koncert skupiny Kabát revival. Toto jsme taky nevěděli dopředu a tak jsme museli smířit i s tím, že celou sobotu si neodpočineme. Těšili jsme se tedy na to až koncert skončí a večer padneme do postele. Protože na pokoji bylo celkem teplo, rozhodli jsme se pootevřít okno, abychom měli čerstvý vzduch. Během pár minut jsme slyšeli kostelní zvon, který zvonil každých 15 minut. Přes den to až tolik slyšet nebylo, ale v noci to bylo dost nepříjemné a než člověk usnul skutečně silným spánkem, tak třeba hodinu poslouchal zvony. Ráno na snídani chyběly džusy a mléko v kávovaru. Mléko bylo na naši žádost doplněno, džusy nikoliv. Když jsme opouštěli v neděli hotel, tak jsme se spíše těšili domů. Mnoho nedostatkům se dalo předejít tím, že by nás o těch skutečnostech hotel informoval dopředu. Takhle to zkrátka bylo jedno nemilé překvapení za druhým. Personál se jistě zaučí a jakmile si najdou systém v tom, kdo a koho obsluhuje, tak to bude fajn. Nicméně na tomto hotelu jsme byli naposled. Jeli jsme sem po předchozí zkušenosti z hotelu Morris v Novém Boru, ale to je nebe a dudy.
    • Příjemný, čistý a útulný pokoj. Brýlatý pan číšník, který nás obsluhoval první večer byl největší frajer, který měl přehled, byl vtipný, zajímal se a ve všem nám vyšel vstříc. Líbil se mi přístup hotelu, když nám dali studené maso k večeři, tak se hotel omluvil skleničkou sektu, což bylo příjemné. Snaživý byl i ostatní personál.
    • Parkoviště téměř kilometr od hotelu. Ubytování v jiné budově než je samotný hotel a nutnost neustálého přecházení do hotelu a zpět na pokoj. Neuspořádaný personál, který se neustále dotazoval, zdali máme všechno. První večer studené maso na večeři. Během soboty koncert pod okny pokoje.