Recenze

HodnoceníHotel Morris

Zpět

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 77 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (77)

Filtry

  • SERHIJ kurchenko

    ?

    dospělý pár, 11. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • jdlo,procedury,
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 26. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemná paní připravující procedury.
    • Menší výběr snídaně, nekvalitní masáže (masérky při masáži řešily soukromé záležitost a při konci zajásaly), půjčení županu za poplatek a následný zákaz v něm chodit po hotelu.
      Velmi špatná organizace hotelu.
  • Miloš Řehák

    ?

    dospělý pár, 17. ledna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je moc hezky, interier hotelu velmi vkusne zarizeny. Co se tyce stravy, tak jidlo bylo chutne, ale bohuzel v prubehu snidane se jidlo nedoplnovalo. Snidane koncila jiz v 9.30hod a v 9.00hod se jiz jidlo nedoplnovalo. Pokud se chce hotel zamerovat na wellness pobyty, tak si myslim, ze wellness cast ma velmi malou kapacitu. Sauna tak max. pro 4 osoby a na procedury (masaze, koupele, zabaly) se musite objednat s predstihem jinak je vsechno obsazene. Maserka musi zajistit nekolik procedur v jedne dobe, coz je trochu narocne a nevyhovujici pro klienta. Do sauny musite s vlastnim rucnikem a zapujceni zupanu je za 100kc poplatek. Myslim si, ze hotel uvedene kategorie by mel poskytovat uvedene sluzby (rucnik, prosteradlo event. zupan) bez extra poplatku. Celkove tedy hodnotim wellness vikend prumerne a za uvedenou cenu bych ocekavala lepsi sluzby.
  • Petr Těšina

    ?

    dospělý pár, 29. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lucie Němcová

    ?

    mladý pár, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný hotel, výborná restaurace a její personál. Ve wellnessu chyběla prostěradla do sauny, která měla být bylinková, ale nebyla zde žádná esence či aroma. Komunikace s paní recepční byla trochu zmatečná, přehazovala nám harmonogram jak se jí chtělo, i když jsme o to nežádali. Do wellnessu a balnea se chodí přes restauraci, což je trochu zvláštní. Zároveň je v restauraci dress code causal, takže jít na proceduru v županu je nevhodné.
    • Líbil se nám hotel celkově, krásné interiéry.
      Restaurace Morris je perfektní (hlavně snídaně a večeře).
      Personál restaurace je sympatický a profesionální.
      Zábaly byly velice příjemné.
      Příště si přiobjednáme procedury.
    • Komunikace s paní recepční.
      Sauna; saunujeme se často, ale takovou saunu jsme ještě nezažili. Byla strašně horká a chybělo nám avizované bylinkové aroma. Sauna byla cítit mokrým dřevem, nikoliv bylinkami, chyběla prostěradla.
      Wellness (sauna a vířivka) by mohlo být odděleno od chodby, kde neustále chodí klienti na procedury, alespoň neprůhledným závěsem (nyní je tam lehký průhledný závěs).
      Restaurace Moravanka: obědy zde byly slabší.
  • Petr Kirpal

    ?

    jednotlivec, 20. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytováni
      Gastronomie
    • Parkování
      Velikost a vybavení wellnesu
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Prostředí hotelu, čistota a ochota personálu byla na velmi dobré úrovni, ale služby Spa byly slabé.
    • Prostředí hotelu i stravování bylo dobré.
    • Bylinková koupel pro dva dospělé v jedné malé rohové vaně, ve které by byly spokojené maximálně malé děti, to není zrovna nejlepší relax.
      Solná jeskyně má sloužit také k relaxaci, ale na křesílku, kde se nemůžete pořádně opřít, to opravdo nejde.
      Služby Spa neodpovídaly ceně.
  • Alena

    ?

    mladý pár, 19. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné čisté pokoje, výborná snídaně i oběd v restauraci Morris, velmi příjemná a proesionální paní masérka
    • Byli jsme v podkrovním pokoji a velmi nám chyběla klimatizace
  • Lothar Krägenow

    ?

    jednotlivec, 22. května 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení