Recenze

HodnoceníHotel Morris

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 62 recenzí

  • Personál

    89%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (62)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslava Škardová

    ?

    mladý pár, 24. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobry den,

      Byli jsme s pritelem velmi spokojeni s urovni celeho hotelu.

      Zejmena bychom chteli vyzdvihnout neskutecne prijemne vystupovani, perfektni komfort a peci ze strany pani Moniky, jakoz to pracovnice v useku procedur. Byla neuveritelne prijemna a sikovna a je to clovek, ke kteremu bychom se vraceli denne.

      Dale take pracovnici recepce. Po dobu naseho pobytu jsme zde narazili na tri pracovniky a slecna, ktera nas prijimala na hotelu byla naprosto fantasticka!!! A mlady muz, jez nam zarizoval vecerni wellnes taktez. S treti slecnou jsme moc do styku neprisli ale i pri kratkem jednani byla taktez ochotna a velice prijemna.

      Cisnici prvniho vecera byli famozni. Uroven, kterou jsem ocekavala byla prevrsena a panove byli bajecni a velmi na urovni. Druhy den zde byla slecna, ktera pusobila lehce zmatene a vecer jsme cekali na dezert velice dlouho a nakonec nas obslouzil mlady muz, jelikoz slecna uz odesla. Samozřejmě ale chapeme, ze ne kazdy ma vzdy svuj den, tedy bych rozhodne nerada aby se to na slecne odrazilo.

      Moc dekujeme za krasnou dovolenou, na kterou jsme se tesili cely rok. Behem roku se s pritelem moc doma nesejdeme a tedy toho byly velmi dulezite dny, ktere jste nam pomohli udelat jeste vzacnejsi a krasnejsi.

      Urcite Vas doporucime dal a budeme se tesit na dalsi navstevu.
    • Nelibilo se mi, ze jsme museli jet tak brzy domu :-D.
      Vse u Vas bylo perfektni!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 20. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellnes - OK
    • zmatky kolem obsluhy v restauracích
  • Jaroslava Zatřepálková

    ?

    skupina přátel, 13. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice se nám líbilo - chutnalo jídlo, výběr, kvalita, spokojenost s úklidem,
    • Nelíbily se nám vrzající postele, zpočátku nefungující televize, výhled na střechu, objednané a nepřipravené oddělené postele - nakonec jsme si poradili.
  • Vlastimil Vinš

    ?

    dospělý pár, 18. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    perfektní
    • masáže
    • strašně napěchovaná polštáře
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Emilie

    ?

    skupina přátel, 8. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel, lidi, skoro vse
    • Snad jen chlapec co prováděl procedury (konkrétně zabal proti celulitide a masku) asi by mel projit nějakým kurzem, treba, ze oblicejova maska se aplikuje na vycistenou pleť . Na skoleni by ho mohla vzit kosmetička z hotelu Morris z Mariánských lázní, ta byla uzasna
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je moc hezky, interier hotelu velmi vkusne zarizeny. Co se tyce stravy, tak jidlo bylo chutne, ale bohuzel v prubehu snidane se jidlo nedoplnovalo. Snidane koncila jiz v 9.30hod a v 9.00hod se jiz jidlo nedoplnovalo. Pokud se chce hotel zamerovat na wellness pobyty, tak si myslim, ze wellness cast ma velmi malou kapacitu. Sauna tak max. pro 4 osoby a na procedury (masaze, koupele, zabaly) se musite objednat s predstihem jinak je vsechno obsazene. Maserka musi zajistit nekolik procedur v jedne dobe, coz je trochu narocne a nevyhovujici pro klienta. Do sauny musite s vlastnim rucnikem a zapujceni zupanu je za 100kc poplatek. Myslim si, ze hotel uvedene kategorie by mel poskytovat uvedene sluzby (rucnik, prosteradlo event. zupan) bez extra poplatku. Celkove tedy hodnotim wellness vikend prumerne a za uvedenou cenu bych ocekavala lepsi sluzby.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbil se nám hotel , zařízení, příjemný personál, dobré jídlo
    • Hotel nemá žádná parkovací místa,dále pro tolik hostů dost malé wellness ,
      časové omezení čerpání poukázek na drink a šampaňské. /od 14,00-17,00/
      Procedury jsme měly dopoledne cca do 10,15 , potom poznávání města a festival na hradě. Po návratu kolem 18,00h již nelze poukázky uplatnit.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    čistota ubytování velmi dobrá, neprofesionální přístup ženské obsluhy restaurace (pondělní oběd), opakující se smích z kuchyně během večeře
    • čistota ubytování
    • neprofesionální přístup ženské obsluhy restaurace (pondělí oběd), soukromé poznámky, narážky ze strany této obsluhy na změnu místa při obsazování restaurace, narážky, že dáma pije alkoholičtější pivo než pán, naprosto neprofesionální;smích z kuchyně během večeře (vadilo i ostatním hostům)