Recenze

HodnoceníHotel Adam

Zpět

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 103 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (5)

Filtry

  • Marta Weissová

    ?

    rodina s malými dětmi, 5. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu Adam jsem byla již podruhé a naprostá spokojenost. Tentokrát jsem hotel navštívila i se svými dětmi a byl nám nabídnut "rodinný balíček" s bezplatným využitím bazénu, a to kdykoliv během našeho pobytu. Děti byly nadšené a já také.
    • - Krásné prostředí (výhled na sjezdovky)
      - Hezké ubytování
      - Župany na pokoji
      - Minibar na pokoji, v ceně káva/ čaj na pokoji (rychlovarná konvice)
      - TV na pokoji
      - Dobré a pestré večeře, snídaně
      - Venkovní terasa v restauraci
      - Příjemný a vstřícný personál
      - Bazén v ceně
      - Ping pong, kulečník, PC se sluchátky
      - Poměr cena a služby
  • p. Van Maren

    ?

    rodina s malými dětmi, 27. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem s nadmirou spokojena v hotelu Adam
      Personal pratelsky,pobyt nadherny
      Prijemny hotel , urcite na videnou
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 27. června 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi dobrý přístup personálu. Pro děti jednoznačně bazén.
  • Michael Wagner

    ?

    rodina s malými dětmi, 19. prosince 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hlavním benefitem hotelu je jeho poloha. Služby fungují standartně, na počet hvezd bych uvítal milejší personál. Vybavení hotelu (sauna, whirpool, bazén...) je na špičkové úrovni, což se bohužel nedá říci o restauraci. Od kvality snídaně až po dlouhou čekací dobu na večeři musím konstatovat, že udělění čtvrté hvězdy bylo předčasné. Zcela nepříjemným faktem je, že se v hotelové restauraci kouří :-(
    • Hlavním benefitem hotelu je jeho poloha. Služby fungují standartně, na počet hvezd bych uvítal milejší personál. Vybavení hotelu (sauna, whirpool, bazén...) je na špičkové úrovni, což se bohužel nedá říci o restauraci. Od kvality snídaně až po dlouhou čekací dobu na večeři musím konstatovat, že udělění čtvrté hvězdy bylo předčasné. Zcela nepříjemným faktem je, že se v hotelové restauraci kouří :-(
  • Jirka

    ?

    rodina s malými dětmi, 16. ledna 2009

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení