Recenze

HodnoceníHotel Adam

Zpět

Hodnocení hotelu

85%

Velmi dobré

na základě 95 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    82%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (2)

Filtry

Typ klienta

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 28. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marek

    ?

    rodina s malými dětmi, 4. ledna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Situaci se smaží zachránit unavený a příjemný personál, ale dlouho už nevydrží.
    • Hotel nikdo nevede, vybavením odpovídá 4* ,ale provozem tak 2+*
      Personál kterého je naprostý nedostatek pracuje v civilu takže ho hned nepoznáte- mimo číšníků,
      Pokoje bohužel na první dojem uklizené ala zdání klame, čistě povlečeno, koupelna i toaleta byla čistá.
      Ve sprše kolem spch. koutu plíseň a to je pro 4* hotel naprosto nepřijatelné. Mini bar vypnutý tudíž nápoj si nedáte.
      Ručníky byli v koupelně při příjezdu pověšeny v koupelně ne složeny v pokoji aby bylo poznat že jsou čisté jeden ručník přímo u sprch na zemi tak se mohu pouze domnívat zda je vůbec někdo měnil.
      Pokoje jsou špatně odhlučněny tak slyšíte od vedle mluvené slovo a nejen to, a pokud se vedle jdou sprchovat během noci tak jste okamžitě vzhůru.
      Jelikož hotel není veden jak má, tak ve večerních hodinách se z chodeb stává zábavný park pro děti které rodiče vystrčí z pokojů aby měli klid.
      Jídlo v celku v pořádku, jen servis je na úrovni hospody, na stolech je sice ze začátku prostřeno ale později jeden číšník a pomocník na celý hotel nemají šanci jak obsluhovat tak odnášet a prostírat, což je vinou nejen jejich neumu, ale i vina vedení že nemá personál. Číšník se během objednávání opírá rukama o stůl. Servis vůbec neodpovídá 4*, jinak číšníci komunikativní a příjemní. Z restaurace pokud jsou větší skupiny se během jídla stává společenská místnost a protože obsluha neví jak hosty usměrnit, tak tedy opravdu zapomeňte na příjemné posezení ve 4* restauraci.
      Plusem je hernička pro děti v restauraci, ale bohužel všechny hračky zničeny a špinavé. Pokojské nestíhají uklízet, ale jsou příjemné. Před vstupem na pokoj zaklepou, ale již nevyčkají, okamžitě se nahrnou do pokoje tak je tedy jasné, že stojíte uprostřed pokoje třeba nazí s uklízečkou ve dveřích. Nebo když třeba spíte tak si myslíte, že hoří když začnou křičet jestli něco nepotřebujete. Tohle jsem nikde viděl. Personál nemá ani páru jak se pracuje ve 4* hotelu.
      Dobré jsou kryté stání, ale je ho málo.
      Slečna na recepci příjemná a ochotná i když chudák snášela kritiku ze všech stran na chod hotelu.
      Majitel neví co má dělat a jak se vede 4* hotel.
      Prosím pane majiteli najměte si zkušeného hotelového ředitele jinak, ne sice hned ale později budete v hotelu sám. Dejte personálu uniformy proškolte je. Snažíte se to dělat sám, ale tak to nejde. Uklízečky musí vést hlavní uklízečka, servis musí vést vrchní číšník atd. dejte jim personál někdo nad nimi musí mít dohled. Jinak se zblázníte.