Hotel Aplaus
Dobrý den, děkujeme za Vaše milá slova. Jsme rádi, že Váš pobyt proběhl v pořádku a volný čas jste si užili.
98%
Perfektní
na základě 13 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 14. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 8. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 3. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 19. února 2024
Hotel Aplaus
Dobrý den, děkujeme za Vaše milá slova. Jsme rádi, že Váš pobyt proběhl v pořádku a volný čas jste si užili.
1 hlas
?
jednotlivec, 29. listopadu 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 22. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 23. října 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 27. září 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 18. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 31. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.