WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení, velice nás to těší a budeme se na Vás těšit opět na viděnou.
S pozdravem
Vedení hotelu
93%
Perfektní
na základě 474 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 27. října 2022
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení, velice nás to těší a budeme se na Vás těšit opět na viděnou.
S pozdravem
Vedení hotelu
1 hlas
?
dospělý pár, 11. října 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 9. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 9. září 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 1. září 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 21. srpna 2022
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den pane Skopale,
těší nás, že se Vám pobyt u nás líbil a příště se prosím s žádostí o ohřev jídla neváhejte obrátit na kolegy z recepce :-)
S pozdravem
Vedení hotelu
1 hlas
?
dospělý pár, 9. srpna 2022
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme za milá slova.
Vedení hotelu
1 hlas
?
mladý pár, 31. července 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 24. července 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 21. června 2022
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. Pro naše hosty máme rozdělené pobytové balíčky. První se zábavou, který využívají především rodiny s dětmi a mají neomezené vstupy do zábavních středisek Aquapark, Lunapark, FunPark, iQpark, iQlandia a ZOO Liberec. Další je s neomezeným vstupem do Wellness centra, kam děti naopak nemohou a dospělí si tak vychutnají relax v klidu.
Pokud je s Vaším pokojem jakýkoli problém, prosím, kontaktujte kolegy na recepci, kteří Vám pomohou problém vyřešit.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Vedení hotelu
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.