WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme.
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
93%
Perfektní
na základě 474 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina se staršími dětmi, 24. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 22. července 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme.
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 20. července 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den paní Václavíková,
děkujeme za milá slova :-)
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 10. července 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den paní Kašparová,
děkujeme Vám za milá slova. Pokud se k nám příště vypravíte, dejte nám vědět a rádi Vám vybereme jiné umístění pokoje.
S přáním hezkého dne
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 10. července 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den paní Kubíčková,
děkujeme za milá slova a budeme se na Vás opět těšit :-)
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 19. června 2023
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 17. června 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu našeho personálu, velice si toho vážíme.
Pokud máte jakýkoli požadavek, je důležité jej zmínit při vytvoření rezervace, případně kontaktovat naší hotelovou recepci na místě a my Vám rádi připravíme bezlaktózovou stravu.
S přáním hezkého dne
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 4. června 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 28. května 2023
WELLNESS HOTEL BABYLON
Dobrý den paní Skořepová,
moc nás těší, že jste si pobyt u nás těšili a budeme se těšit opět na viděnou :-)
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 21. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.