Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 154 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (154)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina

    ?

    rodina se staršími dětmi, 12. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • wellnes čistý,příjemný,personál ochotný.
    • strava moc masa.v poledne i večer. vice více odlehčených jídel.
  • Jan Bukovský

    ?

    jednotlivec, 13. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborné ubytování, perfektni recepce, vstřícné pokojske, milá obsluha restarace. Dobrý masér. Doporučuji.
    • Ochota personálu. Čistota jak pokojů tak celého hotelu.
    • Nefunkční tobogán.
      Průměrné jídlo, přitom bylo vždy jedno jídlo z výběru výborné.
  • Stanislava Skrbková

    ?

    ostatní, 2. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli velice spokojeni. v
  • Aleš Polák

    ?

    jednotlivec, 30. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila Hošková

    ?

    jednotlivec, 23. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno, s výjimkou nabídky jídla při zakoupených večeřích.
    • Viz již shora-při večeři zoufale chybí čerstvá zelenina, k mání je pouze hlávkový salát v nevalné kvalitě, který nelze s ničím kombinovat, neboť rajčata a okurky se z neznámých důvodů servírují jen k snídani.Také jsou večerní jídla stereotypní a těžká. Ne každý je zvyklý večeřet pouze maso a polévky, naopak v dnešní době velké množství lidí večeří lehce. Dále je dost nepochopitelné, že pokud by člověk chtěl o dovolené dopřávat sobě či dětem sladké odměny, tak nic takového se večer (vlastně ani přes den v hotelu taky nenajde (zákusky, poháry), přičemž toto vše je jistě maličkost zařídit. Ni větší výběr ovoce ráno (i večer) by neškodil.Díky za možnost vyjádření.
  • Libor Dalík

    ?

    rodina s malými dětmi, 11. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo OK.
  • Evžen Nováček

    ?

    dospělý pár, 2. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S poskytovanými službami, plněním wellness balíčku a celkovou výbornou organizací pobytu jsme byli velice spokojeni.
    • Stravování bylo vždy velice kvalitně připraveno a zorganizováno
      Hotelové služby na vysoké úrovni (ubytování, recepce, obsluha v restauraci)
    • V neděli otevření wellness centra pouze do 16,00 hod.
  • Alena Řeháková

    ?

    dospělý pár, 19. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líblo se nám hlavně prostředí, v kterém se hotel nachází a vybavenost wellnesu, ve wellnes centru velmi ochotné pracovnice, hlavně maserka slečna Veronika, úžasně hodná a svědomitá, dává si na klientech opravdu záležet! Člověk má pak pocit, že ho dotyčný neodbyl.
    • 'Uplně se mi nelíbilo, že nás tam bylo tak hodně, spousta vojáků a hasičů! Strava taková vojenská, ajak člověk zaváhal, tak ty nevětší dobroty byly pryč!Ve čtvrt na devět ráno na snídani už nebyly smažená vajíčka, apod. nebo zase chybělo máslo, my si řádně zaplatili wellnes a máme jíst hnusnou ramu? To bych nerada ještě jednou zažila! Také se nám ještě nestalo, že bychom museli paltit parkovné, všude to bylo zatím zadarmo.
  • Marcela Zejdová

    ?

    jednotlivec, 17. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čistota
      Ochota personálu
      Dobré jídlo
      Možnost sportovního vyžiti
      Perfektní relaxace ve welnes