Recenze

HodnoceníHOTEL BERG

Zpět

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 129 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (129)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vojtěch

    ?

    rodina s malými dětmi, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana

    ?

    rodina se staršími dětmi, 6. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S ubytováním i kvalitou pokrmů v hotelové restauraci jsme byli velmi spokojeni. Oceňuji čistotu, velmi milé všechny pracovníky v hotelu včetně číšníků i vybavení pokoje, při velkých vedrech i možnost použití stolního ventilátoru. Při náhlém chladnějším počasí jsme zase ocenili možnost použít hotelový bazén s příjemně vyhřátou vodou.
      Pobyt doporučuji.
    • Výhrady žádné nemám.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila

    ?

    dospělý pár, 6. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbilo se nám vše, hlavně pohodlí, ochota personálu a vybavení hotelu. Rádi služby hotelu zase využijeme a doporučíme přátelům. Děkujeme.
    • Byli jsme spokojeni a nemůžeme napsat nic záporného.
  • Lukáš

    ?

    mladý pár, 23. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Michaela Ballová

    ?

    jednotlivec, 17. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná strava, ochotný personál, skvělé wellness. Ballová
  • Bartík Ivo

    ?

    skupina přátel, 9. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • PAVEL HOFFMANN

    ?

    rodina se staršími dětmi, 19. dubna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Je velmi příjemné,že hotel kromě ubytování nabízí další vyžití ve wellnes a možnosti relaxace.Velkou pochvalu za ochotu a přístup k hostům zaslouží pan správce Miloš, nejen za skvěle připravený bazén a celé wellnes,což je jen jedna z věcí, stejně tak u panasprávce dobrá nálada, která je vizitkou každého profesionála pracujícího s lidmi.
      Ocenili jsme i nevtíravou ,naopak srdečnou obsluhu restaurace zvláště p. Václav si rozumněl i s naším vnukem ,který si užíval doporučené zmrzlinové poháry i to jak je elegantně obsluhován.Také ostatní z týmu obsluhy i kuchyně zaslouží plusy.
      Stejně tak tým pokojských vytváří v hotelu domácí prostředí a když k pozdravům přidávají úsměv, ani jinak se člověk cítit nemůže.
    • Jelikož jsme tentokrát zavítali i s vnukem chyběl nám tam pro něho dětský koutek,což dospělí hosté vůbec nepostřehnou. Ten co je součástí jídelny, nechci komentovat. Umístění,ani vybavení ani kapacitně neodpovídá hvězdičkám hotelu, stejně jako mini hřiště u hotelu.

      Mělo by se více pamatovat i na dětské návštěvníky...herna uvnitř gaierie F.R. Čecha je dostačující,chtělo by to jen občas zkontrolovat funkčnost šipek a investovat do kvalitnějších s kovovými hroty.Samozřejmě hambaté obrázky, když jsou instalované v úrovni výšky dítěte neujdou pozornosti,vhodnější by byla vyšší pozice,to je jen můj názor,chápu že p. Čech je velký umělec,hlavně svéráz ,měl by jistě jiný názor.
      Pokud bych se měla vyjádřit k zaměření kuchyně,vše bylo velmi vkusné, italskou kuchyni ráda ochutnám, ale nemusím ji mít každý den, natož, když je host ubytovaný na více dní, uvítal by výběr i z české kuchyně, nebo německé což je i velká část klientely.Když bych měla hodnotit stravu kompletně- nachystané snídaně byly bezkonkurenční.
      To co znamenám jako mínusy je věcí majitelů hotelu nikoliv zaměstnanců.