Recenze

Hodnocení Hotel Bystré

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 56 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (56)

Filtry

  • Jaroslava

    ?

    dospělý pár, 12. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Přístup personálu. Velmi dobré jídlo. Pěkný bazén a virivka. Velký a dobře vybavený pokoj. Krásné městečko. Nádherná příroda.
    • Moc schodů.
  • Lenka Adamcová

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • UBYTOVÁNÍ
      PŘÍJEMNÝ PERSONÁL
      ČISTOTA V CELÉM HOTELU
      BAZÉN
  • Dana Měchurová

    ?

    jednotlivec, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Blanka

    ?

    dospělý pár, 24. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbili se nám vše. Neměli jsme žádné připomínky.
    • Nic nás nenapadá.
  • Šárka

    ?

    rodina s malými dětmi, 29. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Quido MC

    ?

    dospělý pár, 27. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dokonalá čistota, příjemný ale nikoli vlezlý personál, systém koupání v bazénu, poličské pivo, chutné jídlo. Nejlepší poměr cena/kvalita, jaký jsme doposud v ČR zažili.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Kolaříková

    ?

    jednotlivec, 16. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi nás překvapila teoretická - písemná - nabídka služeb, které hotel nabízí. Ve skutečnsti tyto služby nikdo nenabízí a pokud je požadujete, tedy -pokud se o ně zajímáte - přivedete personál do rozpaků. Odpověď je - nyní není možné, je málo personálu...Např. |Restaurace hotelu má byt otevřena podle inf. letáčku do 23.00 hodin - ale před 22 už je mimo provoz. Nebo máte nárok na kávu a zákusek - ale ten si musíte vyzvednout v rozmezí určitých hodin. Pokud si ji nevyzvednete , pak už vám personál kávu v ceně pobytu neuvaří a zákusek na talířku nedá - nesplnil jste termín. V ceně pobytu bylo využití fitness a sauny - nekonalo se - nebyla nabídka, nebyl personál, nebyl čas.... Písemná nabídka je skvělá - ale skutečnost - bohužel.... V hotelu nebyly ani 3 skleničky na aperitiv. Servírka se velmi omlouvala - nenašla ve vybavení .... poskládala, co bar dal... Velmi nás překvapil diplom, který byl u recepce - Nejlepší hotel roku..
    • Krásné okolí, výborná řecká restaurace se super obsluhou. Nádherný Svojanov, úžasné průvodkyně, roztomilá Polička, kde se zastavil čas.
    • Neprofesionální personál...
  • Vítězslav Šutera

    ?

    skupina přátel, 3. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Pavel Rangl

    ?

    jednotlivec, 3. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klídek a pohoda.
    • Nevadila by větší a pestřejší snídaňová nabídka.