Hotel Císař Ferdinand
Krásný den,
velice děkuji za Váše milé hodnocení a budeme se moc těšit na Vaši další návštěvu u nás v Lokti.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
dospělý pár, 19. června 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 13. června 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 25. října 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 29. září 2021
1 hlas
?
dospělý pár, 13. září 2021
Hotel Císař Ferdinand
Krásný den,
velice děkuji za Váše milé hodnocení a budeme se moc těšit na Vaši další návštěvu u nás v Lokti.
1 hlas
?
dospělý pár, 12. srpna 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 28. srpna 2015
1 hlas
?
dospělý pár, 26. srpna 2015
1 hlas
?
dospělý pár, 16. srpna 2015
1 hlas
?
dospělý pár, 8. srpna 2015
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.