Hotel Cvilín
Děkujeme za hodnocení, Hotel Cvilín.
98%
Perfektní
na základě 13 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 4. července 2019
1 hlas
?
jednotlivec, 5. ledna 2019
1 hlas
?
jednotlivec, 31. ledna 2019
Bez textového hodnocení
Hotel Cvilín
Děkujeme za hodnocení, Hotel Cvilín.
1 hlas
?
jednotlivec, 19. listopadu 2018
1 hlas
?
jednotlivec, 25. října 2018
Bez textového hodnocení
Hotel Cvilín
Děkujeme za hodnocení, Hotel Cvilín.
1 hlas
?
jednotlivec, 18. října 2018
Bez textového hodnocení
Hotel Cvilín
Děkujeme, Hotel Cvilín!
1 hlas
?
dospělý pár, 19. září 2018
Hotel Cvilín
Děkujeme, Hotel Cvilín!
1 hlas
?
skupina přátel, 8. října 2018
1 hlas
?
jednotlivec, 30. května 2018
Bez textového hodnocení
Hotel Cvilín
Děkujeme, Hotel Cvilín!
1 hlas
?
jednotlivec, 3. dubna 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.