Hotel Galatea
Vážení Machovi,
děkujeme za úžasné hodnocení. Jsme opravdu rádi, že jste si pobyt v hotel užili.
Do Krumlova Vás zdraví šéfkuchař Vlado, someliér Zdeněk a celý tým hotelu Galatea!
100%
Perfektní
na základě 1 recenze
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
skupina přátel, 1. října 2018
2 hlasy
?
jednotlivec, 4. září 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 17. srpna 2018
Hotel Galatea
Vážení Machovi,
děkujeme za úžasné hodnocení. Jsme opravdu rádi, že jste si pobyt v hotel užili.
Do Krumlova Vás zdraví šéfkuchař Vlado, someliér Zdeněk a celý tým hotelu Galatea!
2 hlasy
?
jednotlivec, 13. srpna 2018
Hotel Galatea
Vážená paní Popelková,
děkujeme za skvělé hodnocení, ještě víc nás ovšem potěšilo, že jste si svůj pobyt u nás užili. Doufáme, že to nebylo naposled, budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Hezký zbytek léta.
Tým hotelu Galatea
1 hlas
?
jednotlivec, 23. července 2018
1 hlas
?
ostatní, 2. července 2018
1 hlas
?
skupina přátel, 31. května 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 8. května 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 26. března 2018
1 hlas
?
dospělý pár, 23. března 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.