Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 26. 10. 2020 je provoz hotelů i lázeňských léčebných zařízení až do odvolání omezen.

HodnoceníHotel Galatea

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 46 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    93%

Recenze (46)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 6. dubna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kosmetička a fyzioterapeutka na velmi vysoké úrovni.
    • Zastaralejší hotel - vybavení pokojů, miniaturní sauna.
  • Ivana Volosová

    ?

    jednotlivec, 26. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel na klidném místě,dostupnost města i památek,personál ochotný.
    • Největší mínus je používání hotelových pantoflí v relaxační zóně(sauna,vířivka,masáže).Pantofle jsou látkové,a na jedno použití.Zde se použité vracejí zpět do koše,kde si je nově příchozí opět nazují.Z hygienického hlediska nepřípustné.Personál nekoordinuje,jak by měl -absence welcom drinku,po upozornění nám bylo řečeno,že už jsme ho dostali,ačkoli tomu tak nebylo.Doufám,že to je ojedinělé,ne pravidlem.
    Hotel Galatea

    Odpověď od hotelu

    Hotel Galatea

    Vážená paní Volosová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme potěšeni, že jste z pobytu měla převážně kladný dojem.

    Na našich slabých stránkách intenzivně pracujeme. Do wellness centra byly již objednány nové sady jednorázových pantoflí, které naleznete i na pokojích.
    S kolegy v restauraci jsme probrali jejich pochybení týkající se welcome drinku a dodatečně se Vám omlouvám, za pozdržení servisu.

    Ještě jednou děkuji za podněty ke zlepšení a srdečně Vás zvu k dalšímu pobytu.

    S úctou

    Jitka Çalışkan
    Front Office Manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. října 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marcel Furman

    ?

    mladý pár, 26. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petra Chytková

    ?

    skupina přátel, 12. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana

    ?

    dospělý pár, 27. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • prostředí
  • Vaclav Perk

    ?

    mladý pár, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění hotelu
      Výborné jídlo
      Procedury a přístup zaměstnanců
      Vybavení hotelového pokoje
      Galerie vín a jeho obsluha
  • Kholová Zdeňka

    ?

    skupina přátel, 1. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Architektonické pojetí hotelu, prosklené terasy s posuvnými dveřmi. Úžasný a udržovaný park, který nabízí řadu zákoutí s posezením a sám o sobě působí relaxačně.
      Wellness- úprava prostor, prosklená odpočívárna. Poděkování pí. I. Kopecké za její profesionální a lidský přístup.
      Nabídka a úprava večeří.

      Přes uvedené "nedostatky", patří hotel k těm lepším v nabídce a jeho návštěvu doporučuji.
    • Snídaně s omezeným množstvím výběru pečiva, nedostatek zeleniny (nabídka neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu).Velmi mne zarazilo, že v jídelně je prostřeno pouze pro 20 hostů. Ostatní sedí u stolů bez ubrusů. Když jsem se dožadovala slušného stolování, dostala jsem odpověď,že to nikomu jinému nevadí. V moderní době Fast Foodu to možná řadě hostů nevadí,ale ve ve 4 hvězd. hotelu by to mělo být samozřejmostí.
      Po dobu pobytu bylo uzavřeno Bistro, nemohly jsme využít jeho služeb.
      V ceně pobytu byly župany, nebyly připravené na pokoji, na požádání jsem dostala župan malé velikosti a bez pásku.Pro nedostatek županů nebylo možné vyměnit. Pantofle v ceně pobytu nám nebyly ( stejně jako dalším hostům) poskytnuty vůbec.
      Na pokoji, který jsem si po příjezdu vyměnily), málo úložného prostoru. V uzavíratelné skříňce uložen trezor a minibar, zbývající poličky jsou pro výšku nedostupné.Oblečení jsme musely nechat v kufru. V koupelně postrádám stojan na toaletní papír, ten je položen na desce u umyvadla ( vlhko), misku na mýdlo. Taktéž je odkládáno na desku, kde klouže a zanechává skvrny. Dále věšáčky, není kam odložit prádlo při sprchování,osušky a mokré plavky ( není kde usušit).
      Hotel má spoustu pěkných designových vychytávek a toto jsou snadno odstranitelné maličkosti.
  • Zuzana Šturmová

    ?

    skupina přátel, 12. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice milý a vstřícný personál, který nám vždy vyšel vstříc. Musím pochválit masérky, které byly naprosto profesionální a mají zlaté ruce.
    • Po zaplacení wellnessového balíčku jsme čekaly, že jídlo bude na větší úrovni, a nepřijde mi vhodné, podávat na předkrm rajčatový salát, který si může udělat kdokoliv z nás doma. Je pravda, že jsme si mohli vybrat z pěti menu, která hotel nabízel. Při donášce jablečného závinu, který se podával jako dezert, jsem požádala personál, zda by mi nemohl donést jiný , z důvodu mé alergie na oříšky, které byly uvnitř. Místo toho jsem dostala dva kopečky vanilkové zmrzliny, což bylo v pořádku do té doby, než při vystavění účtu na pokoj za pití, mi tato zrmrzlina byla automaticky na účtována, i když jsem měla zaplacenou polopenzi.
  • Pavlina Klempirova

    ?

    dospělý pár, 24. června 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný, milý a ochotný personál, příjemné prostředí.
    • Komfortní služby
      příjemný a ochotný personál
      tiché a útulné prostředí
      výborná kuchyně
    • uzavření restaurace po oba dny pobytu z důvodů probíhajících svateb, večeři jsme obdrželi až po domluvě