Recenze

HodnoceníHotel Jesenice

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 49 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (221)

Filtry

  • Stanislava Tvrdíková

    ?

    dospělý pár, 12. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nabídka okolí byla omezena obdobím.
    • Přístup obsluhy ve stravovacím úseku a přístup na wellness úseku.
    • Teď jsem se dověděla, že nemohu už udělat rezervaci na konec dubna, protože je vše obsazeno.
  • Lenka Kůtková

    ?

    dospělý pár, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Milý personál , vstřícny
    Jídlo skvělé,odpočinuli jsme si
    • Ceny trošku vyšší.
  • Tomáš Holomek

    ?

    dospělý pár, 20. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Průměrné ubytování i služby, pokoje velmi malé, nevešla se ani židle se stolkem. Pěkné prostředí v katastru obce Jesenice u Rakovníka. Zajímavostí je Šmoulí vesnička s apartmány, v letní sezóně pravděpodobně i resort s bazénem a dětskými hřišti (na podzim již vše zavřené). Jako milovníka piva mě udivilo, že v nabídce bylo pivo z ústeckého pivovaru (Březno), nikoliv Bakalář z Rakovníka, což je mnohem lepší. Alespoň že lokální pivovar Kokeš zásobuje hotel stáčeným pivem.
    • Dobře vybaveno pro pobyt s malými dětmi, v létě bohaté outdoorové aktivity.
    • Při odbavení na začátku pobytu jsem se dozvěděli, že inzerované masáže nejsou v nabídce (kvůli dovolené jediného maséra?). Na to, že hotel byl od pátku plný hostů, údajně nikdo z vedení nebyl na tento stav připravený a nezajistil náhradního fyzioterapeuta.
  • Miroslav Sklenka

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byl jsem spokojen
  • Jiří Lebeda

    ?

    jednotlivec, 18. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do Jesenice jezdím minimálně dvakrát do roka. Jsem velice spokojen jak co se ubytování, jídla a personálu týče. Skvělé je i balneo, kde ja taký velmi příjemný personál. Zkrátka, přijedu zas :)
    • Naprostá spokojenost
  • Martin VERNER

    ?

    dospělý pár, 9. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Absolvovali jsme již mnoho víkendových pobytů, a tento bych hodnotila jako jeden z nejslabších. Jednoznačně nejhorší byly večeře. Pokud máte večeři formou bufetu a ze tří jídel je jedno krupicová kaše, druhé nepoživatelné kuře a třetí halušky, o jejichž ceně nemusím diskutovat, tak je asi něco špatně. Co se týče pivní lázně, tak ta byla spíš komická, tedy abych byla přesná, do lázně s pěnou vám nalili asi půl litru piva. Pro srovnání jsme podobnou lázeň absolvovali v Táboře, kde byl chmel, lupulin... a procedura měla skutečně jinou úroveň.
    • okolí
    • jídlo
  • Michel Alois

    ?

    dospělý pár, 30. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše OK
  • Libuse Rakovska

    ?

    dospělý pár, 26. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do hotelu jezdíme pravidelně .Jsme moc spokojeni.neni co vytknout .kazdym rokem nás mile překvapí lepší a lepší služby a wellness.Radi se zase vrátíme zpět.
    • Wellness ..výběr stravy...bazén...
    • Není nic
  • Jaroslav Tauš

    ?

    dospělý pár, 12. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkový náš dojem z pobytu ve Vašem hotelu byl jen pozitivní. Bylo nám vyhověno k naší prosbě nebo dotazu ohledně jak nabídky služeb tak i informací ohledně možnosti výletů nebo procházek po okolí. Kuchyně byla výborná. Pestrost nabídky neměla chybu.
    • Obzvláště bychom rádi poděkovali za vstřícnost a ochotu Vaší paní Dianě a paní na recepci.