Hotel Kamzík
Dobrý den, Ladislave,
děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užil a budeme se na Vás těšit někdy příště.
94%
Perfektní
na základě 38 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina s malými dětmi, 25. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 18. srpna 2023
Hotel Kamzík
Dobrý den, Ladislave,
děkujeme za hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užil a budeme se na Vás těšit někdy příště.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 26. října 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 25. srpna 2022
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 21. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 17. července 2022
Hotel Kamzík
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Ručníky či osušky se mění na požádání, popř. signálem pro toto je odhození na zem. Pokud jste nedala pokyn, tak se výměna neprovádí.
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 16. května 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 6. prosince 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 22. listopadu 2021
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 23. července 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.