Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

HodnoceníHotel Mesit

Zpět

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 107 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    82%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (107)

Filtry

  • Jiřina Buryová

    ?

    dospělý pár, 17. listopadu 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • S pobytem v hotelu jsem byla spokojená,jen mě byla na pokoji většinou zima,myslím ,že se málo topilo a v koupelně pořád nešel radiátor.Většinou spokojenost.
    Hotel Mesit

    Odpověď od hotelu

    Hotel Mesit

    Dobrý den paní Buryová, děkujeme za hodnocení našich služeb. K Vaši připomínce, celý hotel je napojen na regulaci topení. Standartně jsou pokoje vytápěny na 23 stupňů. Zvýšení či snížení teploty, je možné upravit dle požadavku klienta na recepci. Vy jste ovšem měli jinou poruchu, která se po nahlášení na recepci, řešila. Děkujeme za Vaší návštěvu a přeji hezký den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu.

  • Josef

    ?

    dospělý pár, 2. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná strava,čistý bazén,ochotný personál
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. června 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • bazén
      whirlpool
      čistota na pokoji
      výborná kuchyně
      masáže
    • malá televizní obrazovka
      chybějící zásuvka na fén v koupelně
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 3. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný hotel, krásné prostředí, teplý bazén a vynikající jídlo. Snídaně velký výběr a večerní rauty velmi chutné a opět bylo z čeho vybírat. venku je trampolína, pískoviště a hřiště pro nohejbal a tenis. Super, vřele doporučuji.
    Hotel Mesit

    Odpověď od hotelu

    Hotel Mesit

    Dobrý den, jsme potěšeni, že jste byli spokojeni s našimi službami a budeme rádi, jestliže se někdy v budoucnu opět rozhodnete pro pobyt na hotelu Mesit. Přeji příjemný den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je v hezkém prostředí, personál byl příjemný, pokoj prostorný a čistý; lze využít bazén a vířivku.
    • Snídaně - švédské stoly - málo ovoce a zeleniny, džusy bez chuti, hodně ředěné vodou, před 9. hodinou chyběla šunka a nic nebylo doplňováno, přestože snídaně byly do 10 hodin. Na pokoji "s tele-vizí" byl starý přístroj z roku 1987 (17 let po životnosti) s úhlopříčkou 32 cm, zrnitý obraz a rozpoznatelný pouze z 1 metru, takže jediná možnost byla obejít se bez TV.
    Hotel Mesit

    Odpověď od hotelu

    Hotel Mesit

    Dobrý den, zabývala jsem se Vaším hodnocením služeb hotelu Mesit. Zaměstnanci hotelu jsou průběžně školeni aby vycházeli požadavkům našich hostů maximálně vstříc. Osobně kontroluji snídaňové i večerní rauty a doplňování v průběhu provozu restaurace je samozřejmostí. Na restauraci pracuje pověřený zaměstnanec, který zodpovídá za čistotu, kvalitu a dostatečný sortiment stravy. Je nám líto, že se Vám přihodila situace, že bylo na rautu nedostatek šunky nebo jiného sortimentu jídla,či nápojů. Stačilo však požádat obsluhující personál a ihned by Vám naservírovali požadované jídlo. Ve vířiči máme vždy namíchané dva druhy džusů, jeden je více ředěný a druhý je hustý s dužinou, záleží na zákazníkovi, který si vybere. Z Vaši stížnosti ohledně televize můžu pouze dodat, že jste byla ubytována na pokoji standart, kde jsou hotelové televize s menší uhlopříčkou, ale které jsou naprosto funkční a vyhovují parametrům hotelového provozu. V nabídce hotelu máme pokoje po rekonstrukci, které mají televize LCD. Hotelové pokoje procházejí postupnou rekonstrukcí, z našich vlastních zdrojů. Jestliže host hledá komfortní ubytování , doporučuji při objednávce požádat o pokoj po rekonstrukci. Ještě jednou děkujeme za Vaše připomínky a přeji hezký den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu.

  • Vladimíra NEUWIRTOVÁ

    ?

    jednotlivec, 28. prosince 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byla jsem s kolegyní a obě jsme byly moc spokojeny a budeme vřele doporučovat!!Líbilo se nám opravdu vše!
    • Ta tzv.rybí polévka na Štědrý večer nemohla být s rybami snad ani ve stejné kuchyni - s rybí polévkou to nemělo naprosto NIC společného!Doporučuji šéfkuchaři naučit se vařit opravdu RYBÍ polévku.A - rybí řízky mohly být více osmažené.Bledé nevypadají vábně! Tak tohle byl jediný zápor - jinak vše,vč.jídla,super!!
  • Kristýna Kotrčová

    ?

    rodina s malými dětmi, 1. prosince 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • frantisek moural

    ?

    jednotlivec, 21. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena

    ?

    dospělý pár, 2. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše se nam moc líbylo,strava perfektní,obsluha také,krásná příroda a okolí.
    • Trošku nás mrzelo,že v koupelně nebyl sprchový kout a v pokoji zastaralá televize na kterou jsme chytli pár programů.
    Hotel Mesit

    Odpověď od hotelu

    Hotel Mesit

    Dobrý den paní Aleno, děkujeme za Vaše hodnocení. Sprchové kouty máme pouze v bezbariérových pokojích, ostatní pokoje mají vany. Pokud by jste si vyloženě přála pokoj se sprchou, stačí toto nahlásit na recepci a nabídli bychom Vám bezbariérový pokoj, jsou to však pokoje se čtyřmi lůžky, tudíž by vám byl účtován příplatek za neobsazená lůžka. Standartní pokoje mají klasické hotelové televize. Pokoje postupně rekonstruujeme a v těchto nových pokojích máme již LCD televize. Takže pokud si budete přát pokoj s novou televizí, taktéž lze toto objednat na recepci. Jsme potěšeni, že jste až na tyto malé závady byli na našem hotelu spokojeni, samozřejmě Vaše připomínky jsou přínos pro náš provoz. Přeji hezký den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu.

  • Drahomíra Bartošová

    ?

    dospělý pár, 5. května 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrá poloha hotelu,vstřícný personál,vzorná obsluha.
    • Nemám záporné hodnocení