Hotel S-centrum Děčín
Vážení hosté,
Vaše připomínky ke snídani formou švédského stolu bereme na vědomí, ale přiznáme se, že z Vašeho hodnocení nevíme co zlepšit či změnit. Ano, snídaně s kontinentální snídaní je povětšinou stále stejná, občas se změnou o čerstvé, momentálně dostupné ovoce. Ale sortiment je natolik široký a rozmanitý, že si zatím vždy a každý host vybral. Rovněž není problém oslovit obsluhující personál, který se pokusí vyhovět i individuálním přáním, méně obvyklého charakteru.
V restauraci se snažíme vyjít hostům maximálně vstříc, víme dobře, že ne vždy se vše podaří. Přesto je Váš komentář velmi obecný a nevíme, jakého konkrétního detailu se týká, takže těžko na něj můžeme adekvátně reagovat. K večeři nabízíme menu s možností výběru z 10 jídel, což považujeme za více než dostatečné. Širší jídelní lístek, většinou neznamená lepší kvalitu, spíše naopak.
Náš hotel skutečně disponuje zmiňovanou šířkou postelí, naprosto výjimečnou a skutečně, podobnými disponují pouze hotelové řetězce Hilton. Bohužel došlo zřejmě v komunikaci s recepcí k chybě z naší strany, která si Váš požadavek na pokoj špatně vyložila. Stačilo se domluvit na změně pokoje z jednolůžkového na dvoulůžkový. Ale podle našich informacích, hrála pro Vás především roli cena. Poznámku o penzionu je skutečně mimo realitu, ale to myslíme, víte dobře sami. Naše pokoje i koupelny jsou svým rozměrem velmi vysoko nad obvyklým standardem.
Dávat hotelu za vinu přeplněné kontejnery na veřejném prostranství je myslíme zbytečné a hlavně nerelevantní. Již jsme společnost zodpovědnou za nakládání s odpady v Děčíně kontaktovali a přislíbili nám zjednání nápravy.
Hotel S-centrum je vždy připraven s klienty a svými zákazníky komunikovat přímo, bez jakýchkoliv "vytáček a výmluv". Hostům, kteří se pod svoji negativní recenzi podepíší, jsme vždy připraveni nabídnout kompenzaci nebo slevu, která sice nemůže vždy vynahradit chybu, která se stala, ale je důkazem naší snahy o maximální spokojenost hostů.
Děkujeme za pochopení.