Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 4 recenze
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    85%

  • Služby

    85%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (12)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 28. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Mě osobně se nelíbilo prostředí ve kterém jsme večeřeli.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena BRUŠTÍKOVÁ

    ?

    dospělý pár, 28. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme spokojeny bez výhrad.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 20. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • prostorný renovovaný pokoj
    • večeře v bowling baru
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel se pyšní 4 hvězdičkami, ale... Snídaně byly sice formou bufetu, ale celý týden to samé, večeře výběrem z menu a opět výběr stále ze stejných jídel. Obsluha sice příjemná, ale organizace nic moc, buď jsme čekali na pití a nebo na jídlo, pokud bychom si chtěli po večeři ještě něco dát slušně bychom si poseděli. Hotel se pyšní širokými postelemi což mají i vyobrazeno na fotkách, to nás nalákalo, každý svou velkou postel, kdo by se netěšil. Realita: jedna postel pro dva a jen jedna židle kam si přes den sednout, že by jednolůžkový pokoj pro dva? Prostě hotel s několika hvězdičkami přirovnávaný k Hiltonu to nebyl, spíše lepší penzion. Určitě bychom pobyt neopakovali.
    • Masáž, paní byla skvělá, což bylo na pobytu to nej.
      Recepce vstřícní milý.
    • Okolí hotelu přeplněný kontejner na odpad, organizace v restauracích.
    Hotel S-centrum Děčín

    Odpověď od hotelu

    Hotel S-centrum Děčín

    Vážení hosté,

    Vaše připomínky ke snídani formou švédského stolu bereme na vědomí, ale přiznáme se, že z Vašeho hodnocení nevíme co zlepšit či změnit. Ano, snídaně s kontinentální snídaní je povětšinou stále stejná, občas se změnou o čerstvé, momentálně dostupné ovoce. Ale sortiment je natolik široký a rozmanitý, že si zatím vždy a každý host vybral. Rovněž není problém oslovit obsluhující personál, který se pokusí vyhovět i individuálním přáním, méně obvyklého charakteru.

    V restauraci se snažíme vyjít hostům maximálně vstříc, víme dobře, že ne vždy se vše podaří. Přesto je Váš komentář velmi obecný a nevíme, jakého konkrétního detailu se týká, takže těžko na něj můžeme adekvátně reagovat. K večeři nabízíme menu s možností výběru z 10 jídel, což považujeme za více než dostatečné. Širší jídelní lístek, většinou neznamená lepší kvalitu, spíše naopak.

    Náš hotel skutečně disponuje zmiňovanou šířkou postelí, naprosto výjimečnou a skutečně, podobnými disponují pouze hotelové řetězce Hilton. Bohužel došlo zřejmě v komunikaci s recepcí k chybě z naší strany, která si Váš požadavek na pokoj špatně vyložila. Stačilo se domluvit na změně pokoje z jednolůžkového na dvoulůžkový. Ale podle našich informacích, hrála pro Vás především roli cena. Poznámku o penzionu je skutečně mimo realitu, ale to myslíme, víte dobře sami. Naše pokoje i koupelny jsou svým rozměrem velmi vysoko nad obvyklým standardem.

    Dávat hotelu za vinu přeplněné kontejnery na veřejném prostranství je myslíme zbytečné a hlavně nerelevantní. Již jsme společnost zodpovědnou za nakládání s odpady v Děčíně kontaktovali a přislíbili nám zjednání nápravy.

    Hotel S-centrum je vždy připraven s klienty a svými zákazníky komunikovat přímo, bez jakýchkoliv "vytáček a výmluv". Hostům, kteří se pod svoji negativní recenzi podepíší, jsme vždy připraveni nabídnout kompenzaci nebo slevu, která sice nemůže vždy vynahradit chybu, která se stala, ale je důkazem naší snahy o maximální spokojenost hostů.

    Děkujeme za pochopení.

  • Ludmila Stehlíková

    ?

    dospělý pár, 27. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V okolí hotelu cyklostezky, které jsme využily, zvláště na německou
    stranu ,kdy okolní krajina, piskovcové skály, Labe, je prostě jedna velká nádhera. Když pršelo navštívili jsme Děčínský zámek, Dolní Hrad v Benešově nad Ploučnicí
    • Pokoje velmi prostorné ,čisté,
      snídaně švédské stoly, taktéž
      výborné. Výborná byla masáž,
      paní masérka byla velice šikovná,
      to bylo super.
    • Ale na pokoji nebyla klimatizace,
      malý větrák k dispozici, ale ten ty vedra nepobíral, když jsme večer otevřeli okno, aby se vzduch trošku zchladil, tak jsme měli okna vedoucí na nějakou firmu, kde o půlnoci nakládali nebo vykládali kamiony, takže kravál , hluk byl i od silnice, kde je velký provoz, vše by vyřešila klimatizace ,zavřely by se okna, aby nebyl slyšet kravál a mohli bychom v klidu dýchat a ne lapat po dechu. Večeře se podávaly u bowlingu, kde opět byl hluk, že jsme se chvílemi překřikovali, večeře se objednávaly ráno, asi z 10 jídel, večeře byly od 18 hodin a čekali jsme 30 minut někdy i 45 minut než dorazí na stůl, jednou když jsme si objednali vepřovou, tak do ní zamíchali hovězí odřezky, prostě hnus, druhý den jsme si to vyřikali s kuchařem, ale ten večer vám už nic nenapraví, není to ideální radši by se měl tento pobyt nabízet bez večeří, kolárna byla v podzemní garáži, která byla zastavená a sotva kolo projelo do místnosti, kde se kola zamykala a to tím , že jste ramenem musel silou bouchnout, aby se dveře zavřely nebo otevřely.
  • Vladimir Houdek

    ?

    dospělý pár, 29. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Umístění prostoru pro společné večeře = v jednou prostoru s boulingem.
  • Miluše Nowaková

    ?

    dospělý pár, 30. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Josef

    ?

    dospělý pár, 30. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 2. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení