Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 28 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (15)

Filtry

  • Lenka

    ?

    skupina přátel, 23. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • + Velmi příjemné a ochotné recepční a pokojské.

      + Čistota obytné části pokoje (ložnice).

      + Dobré snídaně.

      + Poloha hotelu.

      + Možnost úschovy kol.
    • - Arogantní, drzí a neochotní číšníci (muži - zaměstnanci, kromě jednoho - tmavovlasého). Trvalo i 20 minut, než konečně přišli a zeptali se, co si dáme. Nebo zkontrolovali, zda si nechceme ještě objednat. Absolutní nepokora před zákazníkem, zákazník je vlastně obtěžoval. Chování číšníků a systém fungování restaurace hodnotím jako nejhorší stránku hotelu. Po několika večerech nás přešla chuť utrácet zde peníze, takže jsme spotřebu omezili na nutné minimum.

      - Naprostý chaos při roznášení jídla. Stávalo se často, že část objednávky číšníci zapomněli přinést. Museli jsme se připomínat. Brigádníci často zmatení, co ke kterému stolu patří.

      - Nepořádek na zahrádce. Pod stoly bývalo "nastláno", jako by někdo obědval tam. Nikdo to nepřišel uklidit.

      - Nesmyslné střídání otevíracích dob zahrádek. Jsou zde dvě a každá jela v jiný čas - museli jsme přecházet. Navíc, jedna byla kuřácká, druhá nekuřácká. Ta večerní samozřejmě kuřácká, takže pro nekuřáka druhá zahrádka nepoužitelná.

      - Přemrštěné ceny. Většina jídla a pití kvalitou neodpovídala. Domácí limonáda byla obyčejný sirup dolitý perlivou vodou - cena 70,-. Karafa s vodou za 50,-, přičemž se jednalo o vodu z kohoutku - poměrně teplou, bez ledu... Grilovaný hermelín přinesli vlažný, gumový, naprosto bez chuti - cena 190,-. Kynuté knedlíky - 3 ks s minimumem tvarohu za 160,- atd.

      - Hotel uvádí, že poskytuje připojení k Internetu zdarma všem zákazníkům. K Internetu se připojit nedalo po celou dobu pobytu.

      - Nepraktické pokoje - volná zásuvka neexistovala, bylo potřeba odsunout např. noční stolek a odpojit lampu.

      - Zapáchající toaleta. Zápach byl způsoben neumytím toalety pod okrajem.
  • Marcela Kostková

    ?

    skupina přátel, 20. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - hezký hotel v krásném prostředí, klidná a turisticky zajímavá lokalita
      - příjemné recepční
      - wifi
    • - určité a nemilé nedostaky v jídle (snídaně - pavučiny v musli, vlas v ovocném koktejlu)
      - trochu nepříjemná (ne příliš ochotná a milá) servírka (večer 18.7.2014)
      - absence alespoň malé ledničky na pokoji (v létě velmi citelný nedostatek)
    Hotel Skalní mlýn

    Odpověď od hotelu

    Hotel Skalní mlýn

    Dobrý den,

    děkujeme za recenci, na Vaše připomínky se zaměříme.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 25. dubna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klidné prostředí. Odpovídající vybavení pokojů. Výtah pro návštěvníky.
    • jídlo v restauraci spíše podprůměrné.
  • Hana

    ?

    skupina přátel, 12. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Oldřich Novák

    ?

    skupina přátel, 30. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jaroslav

    ?

    skupina přátel, 10. října 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • rychlost a jednoduchost reservace, prostředí
    • sprchový kout pouze 60cm
  • Filip

    ?

    skupina přátel, 31. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan

    ?

    skupina přátel, 21. dubna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Základní výhodu hotelu vidím v umístění v dané lokalitě.
    • Hotelu můžu vytknout pouze kvalitu čepovaného piva při večeři.Opravdu děs.
  • Krystyna

    ?

    skupina přátel, 12. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Location, service.
    • I recommend to change the pillows for new one.
  • Lenka Valaskova

    ?

    skupina přátel, 28. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel čistý, personál ochotný, recepce vždy poradila, pomohla.
    • Jako minusové vidím hernu kulečníku, která bezprostředně navazuje na hotelový pokoj č. 110 v I. patře, je pronajímán hostům na hru i v pozdních večerních a nočních hodinách. Hra a veselí hostů ruší ve večerních hodinách ve spánku.