HodnoceníHotel Skalní mlýn
ZpětHodnocení hotelu
93%
Perfektní
na základě 28 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (321)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Petr Švadlák
?
dospělý pár, 15. srpna 2022
Pěkné ubytování v atraktivní lokalitě.Pro návštěvu Macochy a okolních jeskyní ideální základna.Parkování hned u hotelu.- Od podvečera velice klidné místo.Pěkné okolí.Na pokoji je i lednička.Čisto.Postele pohodlné.Přívětivé recepční.Bohatý výběr při snídani.
- Hodně slabá WIfi a rychlost internetu,daná lokalitou.Personál v restauraci by se dal rozdělit na dva tábory,jedni byli ochotní a přívětiví a druzí asi unavení,nebo je to moc nebavilo.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
rodina se staršími dětmi, 13. srpna 2022
Perfektní všechny služby- Příroda a ubytování
- Nic
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 7. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Alexandra Kořínková
?
rodina se staršími dětmi, 8. srpna 2022
- Výlet na Macochu byl Top.
- Pokoj pro 3 hosty, byl malý, taktak, že jsme se tam vlezli.
Večeře nic moc.
1 hlas
-
Zdeněk
?
rodina s malými dětmi, 5. srpna 2022
- Manželka nedostala objednané jídlo, zapomněli na ni!!
Po urgenci bylo slíbeno, že ji bude jídlo doneseno za tři minuty, jídlo však bylo doneseno až asi za deset minut, kdy jsme byli s vnukem už dávno po jídle. nebyla nabídnuta žádná kompenzace!
1 hlas
- Manželka nedostala objednané jídlo, zapomněli na ni!!
-
František
?
dospělý pár, 3. srpna 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Filip
?
skupina přátel, 31. července 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 24. července 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Lenka
?
skupina přátel, 23. července 2022
- + Velmi příjemné a ochotné recepční a pokojské.
+ Čistota obytné části pokoje (ložnice).
+ Dobré snídaně.
+ Poloha hotelu.
+ Možnost úschovy kol. - - Arogantní, drzí a neochotní číšníci (muži - zaměstnanci, kromě jednoho - tmavovlasého). Trvalo i 20 minut, než konečně přišli a zeptali se, co si dáme. Nebo zkontrolovali, zda si nechceme ještě objednat. Absolutní nepokora před zákazníkem, zákazník je vlastně obtěžoval. Chování číšníků a systém fungování restaurace hodnotím jako nejhorší stránku hotelu. Po několika večerech nás přešla chuť utrácet zde peníze, takže jsme spotřebu omezili na nutné minimum.
- Naprostý chaos při roznášení jídla. Stávalo se často, že část objednávky číšníci zapomněli přinést. Museli jsme se připomínat. Brigádníci často zmatení, co ke kterému stolu patří.
- Nepořádek na zahrádce. Pod stoly bývalo "nastláno", jako by někdo obědval tam. Nikdo to nepřišel uklidit.
- Nesmyslné střídání otevíracích dob zahrádek. Jsou zde dvě a každá jela v jiný čas - museli jsme přecházet. Navíc, jedna byla kuřácká, druhá nekuřácká. Ta večerní samozřejmě kuřácká, takže pro nekuřáka druhá zahrádka nepoužitelná.
- Přemrštěné ceny. Většina jídla a pití kvalitou neodpovídala. Domácí limonáda byla obyčejný sirup dolitý perlivou vodou - cena 70,-. Karafa s vodou za 50,-, přičemž se jednalo o vodu z kohoutku - poměrně teplou, bez ledu... Grilovaný hermelín přinesli vlažný, gumový, naprosto bez chuti - cena 190,-. Kynuté knedlíky - 3 ks s minimumem tvarohu za 160,- atd.
- Hotel uvádí, že poskytuje připojení k Internetu zdarma všem zákazníkům. K Internetu se připojit nedalo po celou dobu pobytu.
- Nepraktické pokoje - volná zásuvka neexistovala, bylo potřeba odsunout např. noční stolek a odpojit lampu.
- Zapáchající toaleta. Zápach byl způsoben neumytím toalety pod okrajem.
2 hlasy
- + Velmi příjemné a ochotné recepční a pokojské.
-
Mitri Nicolas
?
rodina s malými dětmi, 22. července 2022
- Vyborne jidlo na obed i vecere, velka pochvala panu kucharovi. "Nejlepsi svickova co jsem jedl"
- Nic
1 hlas