Hotel Studánka
Dobrý den, pane Koláři,
děkujeme za Vaši recenzi a velmi nás těší, že jste byl s pobytem u nás spokojený. Mrzí mě, že mezi námi došlo k nedorozumění a situaci jste vyhodnotil jako arogantní z mé strany. Věřte, že má slova nebyla vůbec myšlena odměřeně k Vaší osobě, měla pouze navodit přátelskou ležérní atmosféru. Opravdu mě toto nedorozumění mrzí, protože moje práce je opravdu mým koníčkem a toto se mi ještě nestalo. Přijměte prosím mou upřímnou omluvu. Věříme, že na hotel Studánka nezanevřete a opět se v budoucnu uvidíme. Ráda Vás pozvu na kávu a dezert do naší restaurace. Prosím kontaktujte mě na [email protected] a vše Vám ráda osobně zařídím.
S přáním příjemného dne Vendula Holubová, Sales manager