Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 171 recenzí

  • Personál

    94%

  • Služby

    91%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (171)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrá kuchyně a perzonál restaurace
    • 1/ V době pobytu 17. - 19. 11. nešel na budově vila internet, ani po opakovaném upozornění personálu. Zprovozněn 19. 11. po 8:00 hod
      2/ Slabí až žádný signál T Mobile na budově, proto nešel ani mob. imternet
      3/ Z odsavače par v koupelně kape kondenzát - neodstraněno
      4/ Téměř 2 dny i po opakovaném upozornění protěkal záchod
      5/ V pátek odpoledne přestal splachovat záchod - odstraněno na třetí pokus po cca 3 hodinách, celou dobu jsme čekali na udržbáře.
      6/ Wellness a teplota vody v bazénu silně za naším očekáváním
      7/ Na pokojích nejsou župany, na to nás předem nikdo neupozornil
      8/ Bezprostřední okolí budovy ("les") - skličující pohled na neudržovaný a zaplevelný porost
      9/ Hlína z bot na schodiští v budově vila po dobu min. 24 hod.
      10/ Architektura hotelu a interiéru (podhledy v restauraci) je opravdu zvláštní
      Nic z toho co jsem napsal by mě nepřekvapilo (asi bych si toho ani nevšiml) v soukromém penzionu s poloviční cenou za ubytování, ale úroveň 4 hvězdičkového hotelu si představuji jinak i když byla jakási akční cena.
      Tento hotel už nepotřebuji nikdy vidět a už vůbec se v něm ubytovávat (vila)
  • Ladislav Prečan

    ?

    jednotlivec, 7. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jídlo obsluha na jedničku
    • Levandulový pobyt nic moc krátká masáž,koupel,větší důraz na úklid za postelemi.
  • Libor Vítek

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné prostředí,ubytování na úrovni,jídlo taky.
    • Jeden den bez el.proudu,masáž ve tmě,žádná kompenzace za den bez proudu.
      Některé ceny přemrštěné-příklad:
      točené pivo plzeň 1/2l 46Kč Ok
      plechovka plzeň 1/3 45Kč ?!
    Hotel Studánka

    Odpověď od hotelu

    Hotel Studánka

    Dobrý den, pane Vítku,
    jsem si vědom, že být bez proudu od 7,30 hod do 20 hod není vůbec příjemné, ale tato záležitost nebyla "v rukách hotelu" - nicméně jsme přesvědčen, že jsme se na tuto situaci připravili tak, aby se naši hosté cítili komfortně i těchto podmínkách. Byly zabezpečeny všechny služby gastronomické (byť omezené) i doplňkové. Právě masáže jsou jedním z nabízených produktů, kde se díky absenci elektrického proudu podařilo vytvořit krásné prostředí (dle názoru našich hostů). Chápu, že ne každému se toto může líbit, ale právě proto jsem na hotelu abych s každým tyto situace řešil individuálně. Mrzí mě , že jste se nestavil osobně a ponechal si svůj názor až na toto médium.
    Budu se těšit na příští osobní setkání a věřte, že vám rád vyjdu vstříc.
    Petr Čermák- ředitel hotelu .

  • Vladimír Kulhánek

    ?

    dospělý pár, 5. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lucie Kudrnová

    ?

    mladý pár, 22. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Kateřina Rivolová

    ?

    dospělý pár, 7. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velký dík celému personálu,který se opravdu velmi snažil, byl vstřícný a milý.
    • Nevím,jaké mělo být malé překvapení na pokoji při příjezdu,ale sekt tam určitě nebyl (kromě malého v minibaru,který byl za poplatek).
      Romantická večeře při svíčkách (jedné čajové) v restauraci plné hlasitě se bavících hostů příliž romanticky nepůsobila.
      Romantickou duo koupel po 22 hodině nám naplánovali předem na 18.00hod a posun nebyl možný.Také mě překvapilo,že voda byla bez jakékoliv přísady,když už ne léčivé,tak alesponˇ vonné.
    Hotel Studánka

    Odpověď od hotelu

    Hotel Studánka

    Dobrý den, jako překvapení na pokoj dáváme náš produkt z hotelové cukrárny "Studánecké kolečko" a lahvinka sektu je v restauraci u slavnostní večeře. Má to pouze praktický důvod, protože nevíme přesný čas příjezdu hostů na hotel (sekt podáváme vychlazený). Za hlučící skupinu v restauraci se Vám velice omlouváme a snažili jsme se Vám kompenzovat ztrátu soukromí kávou a vyšším nasazením v servisu. Sami jsme byli zaskočeni chováním některých jedinců na úkor ostatních klientů. Vzhledem k novému produktu duo koupele Yin Yang, která je separátně umístěna v samostatné místnosti a vyžaduje přítomnost obsluhy ve wellness, se tato služba nabízí pouze v provozních hodinách wellness. Přísady dáváme pouze do koupelí se zaměřením na aromaterapii. Chápu Vaše rozčarování v nájezdový den, kdy se nám potkal relaxační pobyt s firemní akcí. Přejeme si mít jenom spokojené hosty a neustále se snažíme vylepšovat. Předem Vám děkujeme za zachování přízně. Vaše Studánka!

  • Zdenka Kapitolová

    ?

    jednotlivec, 15. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milena Kupcová

    ?

    jednotlivec, 12. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Larisa Blank

    ?

    dospělý pár, 22. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení