Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 110 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    96%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (437)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 28. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • vstřícnost personálu
    • Neměli jsme polopenzi, takže jsme chodili na večeře do restaurace. Jídlo mi přišlo předražené, malý výběr a gurmánský zážitek to nebyl. Svíčková měla do svíčkové opravdu daleko
  • Lenka

    ?

    rodina se staršími dětmi, 30. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborná kuchyně, krásný hotel, krásná příroda, super číšníci i welnes,
    • bohužel jsme měli takovou "uvědomělou" slečnu/paní recepční (při příjezdu a při odjezdu tam byly moc milé recepční, zato mezidobí stálo za to) stačil jeden rozhovor dokázala z pohádky udělat "kovbojku horovou", začala jsem se moc těšit, až náš pobyt skončí, přesto přeji této slečně /paní spoustu spokojených klientů - ostatní zaměstnanci si je rozhodně zaslouží, jsou úžasní
  • Sedláčková Květa

    ?

    dospělý pár, 8. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi chutné jídlo
      Pohodlné postele
      Čisté ubytování
      Velmi klidná lokalita
    Hotel Studánka

    Odpověď od hotelu

    Hotel Studánka

    Dobrý den ze Studánky paní Sedláčková,

    velice nás těší Vaše spokojenost se službami hotelu Studánka.

    Budeme se těšit na případně další shledání.

    Za kolektiv hotelu Studánka
    Monika Rozínková
    recepční

  • Hana Komárková (cs)

    ?

    rodina se staršími dětmi, 28. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Největší kvalitou hotelu je klidná lokalita, krásné okolí, dobrý kuchař a ochotný personál.
    Bohužel, co se týká výběru stravy pro vegetariány, celiaky a pod.
    • Líbilo se mi vybavení pokoje, možnosti výletů do okolí, péče v balneo - provozu.
      Výborné snídaně, skvělý personál v restauraci a kavárně!
    • není běžné, že v zařízení 4 hvězdičkového hotelu je nutné při objednání polopenze formou teplého bufetu hlásit PŘEDEM! vegetariánskou stravu.
    Hotel Studánka

    Odpověď od hotelu

    Hotel Studánka

    Děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu k pobytu v hotelu Studánka**** Můžeme jenom konstatovat, že při každé naší polopenzi je jedna až dvě varianty vegetariánského jídla. Přesto s hosty komunikujeme a žádáme o upřesnění dalších požadavků, které jsou následně splněny beze zbytku. Budeme rádi za upřesnění Vašich požadavků u Vašeho dalšího pobytu. Vaše Studánka!

  • Anna Žáková

    ?

    jednotlivec, 29. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Opravdu skvělé! Rozhodně se vrátím :)
    • Moc příjemný personál, ochotný, nápomocný
      Skvělé okolí, především les a aktivity k němu
      Upravené okolí
      Velice čisté a příjemné prostředí
    • ->trochu dražší kuchyně, ale za to vynikající! (pro někoho možná mínus, pro mě přijatelné)
  • Zdenek Filingr

    ?

    jednotlivec, 9. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - personál hotelu
      - personál restaurace
      - možnost půjčit si elektrokola
      - divadelní představení
      - hezké umístění resortu v lesoparku
      - dobré wellness
      - pěkné ubytování
    • - jídlo polopenze bylo většinou studené
      - na pokoji V23 ve Vile tekla z umyvadla
      voda jen velmi málo
      - nedostatečné splachování klozetu
    Hotel Studánka

    Odpověď od hotelu

    Hotel Studánka

    Dobrý den, děkujeme Vám za udělené hodnocení a těší nás Vaše spokojenost s naším lidským přístupem v poskytování nabízených služeb. Naše polopenze vždy dozorujeme svou přítomností kuchař a není pro nás problém rychle zareagovat na Vaše přání. Běžně vycházíme vstříc i s tepelnou přípravou pokrmů pro naše nejmenší. Malý tlak vody v kohoutku může způsobit perlátor na konci raménka. Na zavolání funguje hotelový servis v rozmezí 6,00 - 18,00 hod. a stačí pouze oslovit recepci, která Vám je k dispozici 24 hod. denně. Věřte, že Vaše Studánka**** se snaží ze všech sil Vám dopřát chvíle plné pohody. LK

  • Jana Vávrová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 4. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celková spokojenost s ochotným personálem,čistotou a kvalitou služeb wellness. Rovněž spokojenost s vyřízením a zajištěním námi vybraného termínu pobytu!
    • Byli jsme zde už podruhé,tentokrát s vnoučaty.Všichni jsme si to užili.V areálu hotelu bylo teplo a čisto,příjemný personál.Zahráli jsme si bowling,jinak venku se dalo leda na procházky. Chutnala nám strava,krásně upravené stoly byly samozřejmostí.Co musíme pochválit,je také kvalita matrací!Cena za víkendový pobyt je vyšší ale úměrná kvalitě.Doporučuji všem hotel Studánku!
    • Trochu nás překvapila nabídka v jídelně pouze drahých nápojů ve skle pro děti(při večeři).Uvítali bychom točenou limonádu,džus nebo horkou vodu na čaj či kávu.Za nápoje po dvou večeřích jsme dopláceli přes 600,-Kč.Při pobytu je třeba hodně pít,museli jsme zajet do města pro nějaké pití na celý den a na noc.Příště to budeme řešit včas.
  • Miroslava Fickerova

    ?

    jednotlivec, 19. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme všechny moc spokojené- velmi ochotný a vstřícný personál, výborná kuchyně
    • Líbilo se mi vše
    • Ńemám co vytknout
  • Václav Skořepa

    ?

    skupina přátel, 15. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokoje daleko od sebe, po domluvě s recepční došlo k vylepšení. Jinak spokojenost.
    • Masáž.
  • Josef

    ?

    jednotlivec, 29. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • viz hodnocení
    • Při večeři zajištěné systémem polopenze není v nabídce žádný nápoj (ani voda !!!!)
      a klient je nucen zakoupit si nápoje vedle v restauraci. Pokud nabízíte polopenzi se snídaní a večeří je nehorázné když součástí večeře není alespoň běžný nápoj(voda, čaj, džus) tak jako u snídaně....
      Ve