Hotel Studánka
Dobrý den ze Studánky paní Sedláčková,
velice nás těší Vaše spokojenost se službami hotelu Studánka.
Budeme se těšit na případně další shledání.
Za kolektiv hotelu Studánka
Monika Rozínková
recepční
96%
Perfektní
na základě 110 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina se staršími dětmi, 28. července 2017
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 30. prosince 2016
1 hlas
?
dospělý pár, 8. března 2020
Hotel Studánka
Dobrý den ze Studánky paní Sedláčková,
velice nás těší Vaše spokojenost se službami hotelu Studánka.
Budeme se těšit na případně další shledání.
Za kolektiv hotelu Studánka
Monika Rozínková
recepční
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 28. srpna 2019
Hotel Studánka
Děkujeme Vám za zaslanou zpětnou vazbu k pobytu v hotelu Studánka**** Můžeme jenom konstatovat, že při každé naší polopenzi je jedna až dvě varianty vegetariánského jídla. Přesto s hosty komunikujeme a žádáme o upřesnění dalších požadavků, které jsou následně splněny beze zbytku. Budeme rádi za upřesnění Vašich požadavků u Vašeho dalšího pobytu. Vaše Studánka!
1 hlas
?
jednotlivec, 29. července 2019
1 hlas
?
jednotlivec, 9. července 2019
Hotel Studánka
Dobrý den, děkujeme Vám za udělené hodnocení a těší nás Vaše spokojenost s naším lidským přístupem v poskytování nabízených služeb. Naše polopenze vždy dozorujeme svou přítomností kuchař a není pro nás problém rychle zareagovat na Vaše přání. Běžně vycházíme vstříc i s tepelnou přípravou pokrmů pro naše nejmenší. Malý tlak vody v kohoutku může způsobit perlátor na konci raménka. Na zavolání funguje hotelový servis v rozmezí 6,00 - 18,00 hod. a stačí pouze oslovit recepci, která Vám je k dispozici 24 hod. denně. Věřte, že Vaše Studánka**** se snaží ze všech sil Vám dopřát chvíle plné pohody. LK
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 4. prosince 2018
1 hlas
?
jednotlivec, 19. listopadu 2018
1 hlas
?
skupina přátel, 15. března 2024
1 hlas
?
jednotlivec, 29. srpna 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.