Recenze

HodnoceníHotel Tatra

Zpět

Hodnocení hotelu

0%

na základě 0 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    0%

  • Služby

    0%

  • Čistota

    0%

  • Pohodlí

    0%

  • Cena/kvalita

    0%

Recenze (119)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Milena B.

    ?

    dospělý pár, 4. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál profesionální, příjemná a ochotná slečna recepční. Jídlo výborné a vířivka super
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 24. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný personál, hlavně paní, která připravovala snídaně, poslední večer příjemná servírka
    • Snídaně, opakovaly se. U VIP pokoje by měla být lednice na pokoji
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 11. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsme byli mile překvapeni ochotou personálu, přípravou jídel, myslím, že jsme ani více nečekali, prostě fajn.
    • jídlo, wellnes, komunikace personálu
  • Sabina Blašková

    ?

    dospělý pár, 7. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mají tam velmi šikovného kuchaře jídlo bylo výborné
    • Byli jsme na pokoji a měli odpočinek a měli zamčené dveře s klíčem v zámku a uklízečka si odemkla dveře i přesto že bylo zamčené a klíč v zámku nechápu musejí mít upravené zámky jinak to není možné a druhy den to samé ale zase někdo jiný nám tam vlezl podíval se omluvil a odešel.... nepříjemný pocit ze vám leze někdo na pokoj kde máte věci a nic s tím neuděláte....
    Hotel Tatra

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tatra

    Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. V našem hotelu máme nastavenou hotelovou službu ubytovaných hostů - každý den pobytu jsou pokoje ubytovaných hostů poklizeny a překlizeny, tak, aby hosté měli svůj pokoj připravený jako při check IN. Tyto překlidy jsou načasovány až jednu hodinu po termínu ukončení snídaní - tedy od 11,00 hodin. To je doba, kdy je většina hostů již mimo hotel - výlety, procházky po městě a okolí, atd.. V případě, že přece jen jsou hosté na pokoji a nemají na klice vstupních dveří umístěnu visačku "Nerušit", tak paní pokojská do pokoje vstoupí za účelem provedení překlidu ! V případě, že jsou hosté ještě na pokoji, tak se omluví a překlid je proveden v pozdější době nebo není proveden vůbec - to pouze za předpokladu, že hosté pokoj neopustili po celou dobu pracovní doby paní pokojské. Pisatelka se měla informovat a své nepříjemné pocity sdělit na recepci hotelu paní recepční nebo přímo panu provoznímu, kteří by paní pisatelce vysvětlili co vše překlid pokoje obsahuje a z jakých důvodů se provádí.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 5. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vsechno
    Hotel Tatra

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tatra

    Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
    10 z 11 doktorů potvrdilo, že wellness pobyt prospívá Vašemu psychickému i fyzickému zdraví.
    Těšíme na Vaše další návštěvy našeho hotelového komplexu v Novém Bydžově.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemný personál, masáže + wellnes vynikající
    • zlepšit stravování
    Hotel Tatra

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tatra

    Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
    10 z 11 doktorů potvrdilo, že wellness pobyt prospívá vašemu psychickému i fyzickému zdraví.
    Těšíme na Vaše další návštěvy našeho hotelového komplexu v Novém Bydžově.

  • Renata Oktábcová

    ?

    dospělý pár, 30. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Světlana

    ?

    skupina přátel, 16. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezké wellness centrum, příjemný a ochotný personál a možnost zahrát si bowling.
    • Omezený (slabší) výběr stravy při snídani, 5 dnů byl naprosto stejný sortiment jídla. Večeře byly chutné.
    Hotel Tatra

    Odpověď od hotelu

    Hotel Tatra

    Děkujeme za zaslané hodnocení pobytu v našem Wellness hotelu TATRA*** v Novém Bydžově.
    Sestavování nabídky hotelových snídaní a polopenzí je pravidelně konsultováno s nutričními specialisty vzhledem k pobytovým aktivitám našich hostů.
    Pisatel je pravděpodobně typem hosta, kteří očekávají od snídaní takovou skladbu nabídky a množství jídel, že nemusí po celý den nic dále konsumovat.
    I tak se však již nyní těšíme na další návštěvy a pobyty pisatele v prostředí našeho hotelového komplexu !

  • Vladimír Chlasták

    ?

    dospělý pár, 6. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše OK.