Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
10 z 11 doktorů potvrdilo, že wellness pobyt prospívá vašemu psychickému i fyzickému zdraví.
Těšíme na Vaše další návštěvy našeho hotelového komplexu v Novém Bydžově.
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 15. prosince 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
10 z 11 doktorů potvrdilo, že wellness pobyt prospívá vašemu psychickému i fyzickému zdraví.
Těšíme na Vaše další návštěvy našeho hotelového komplexu v Novém Bydžově.
1 hlas
?
skupina přátel, 8. září 2020
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 17. srpna 2020
1 hlas
?
ostatní, 10. srpna 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
Budeme se těšit na Vaše další návštěvy našeho Wellness hotelu TATRA v Novém Bydžově.
1 hlas
?
jednotlivec, 30. července 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Vzhledem k věku hostů konstatujeme, že si hosté nevšimli i druhého parkoviště před budovou hotelového komplexu. Znečištění parapetu trusem vlaštovek bylo denně odstraňováno - vlaštovčí hnízda jsou v této době plná malých mláďat a bohužel i tyto životy musíme z lidského hlediska tolerovat. Hosté však byli jiného názoru a podle sdělení paní Hrdé by nejraději tyto hnízda shodila !!! To nám připadá příliš kruté. Hosté si objednali pokoj kategorie Standart - pokoje této kategorie jsou orientovány ke komunikaci, vozidla projíždí po komunikaci - což je asi normální situace ve městě.
1 hlas
?
dospělý pár, 25. července 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení.
1 hlas
?
jednotlivec, 7. července 2020
1 hlas
?
jednotlivec, 11. července 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu a těšíme se na Vaše další návštěvy v Novém Bydžově.
1 hlas
?
skupina přátel, 25. června 2020
1 hlas
?
jednotlivec, 22. června 2020
Hotel Tatra
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu.
Těšíme na Vaše další návštěvy v Novém Bydžově.
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.