Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, když jsou naši hosté spokojeni - to je naše největší motivace a radost.
Děkujeme a přejeme pohodové dny!
Wellness hotel a restaurace Kolštejn
94%
Perfektní
na základě 115 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 25. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 18. března 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 16. března 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 11. března 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 2. března 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 27. února 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 22. února 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 18. února 2024
Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, když jsou naši hosté spokojeni - to je naše největší motivace a radost.
Děkujeme a přejeme pohodové dny!
Wellness hotel a restaurace Kolštejn
1 hlas
?
dospělý pár, 25. ledna 2024
Wellness hotel Kolštejn
Dobrý den pane Bárto,
děkujeme za Vaše hezké hodnocení. Pochvalu předáme personálu wellness oddělení i do kuchyně našim kuchařům. Jsme rádi, když jsou naši hosté spokojeni = to je pak nejlepší odměna pro nás. Přejeme Vám pohodové dny.
Wellness hotel + restaurace Kolštejn, Branná
1 hlas
?
dospělý pár, 11. prosince 2023
4 hlasy
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.