Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

84%

Velmi dobré

na základě 39 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    81%

  • Čistota

    90%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    77%

Recenze (11)

Filtry

  • Michaela Vrbová

    ?

    mladý pár, 2. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V Lesních lázních se nám opravdu moc líbilo, a to hlavně z důvodu, že tam byl krásný klid a příjemné ubytování, zkrátka odpočinek pro ty, kteří chtějí vypadnout z města :-). Co musím opravdu vypíchnout je personál, který byl ve všech ohledech moc příjemný, a to od ranního přivítání u snídaně až do večera. Vyšli nám vstříc jak s úpravou termínu, tak třeba s tím, že nám ochotně prodloužili čas, kdy jsme mohli dorazit na večeři a ještě připravili extra porci salátu :-). Moc chválím dámy na recepci i perfektní servis ve Spa a také pana Václava, který se velmi staral, aby nám nic nechybělo. Třešničkou na dortu byla venkovní vířivka pod otevřeným nebem a sauna, která stojí za to a ještě si dají práci s tím, aby Vás do ní doprovodili, všechno vysvětlili a zkrátka jste se cítili jako v pohádce. Byli jsme zde v únoru a počasí nic moc - proto nehodnotím sportovní zázemí, to jsme bohužel nezkoušeli. Obsazenost byla menší, což bylo pro nás výhodou a i tak bylo čím se zabavit - spa a procházky po okolí. Čistota byla také perfektní. Musím říct, že co tento hotel ztrácí na novosti (budova hotelu je trochu oldschool, ale my bydleli v hezkých apartmánech), tak rozhodně dohání ochotou milého personálu a to je určitě důležitější, než fasáda budovy :-) Děkujeme pěkně a rádi se zase někdy vrátíme :-)
    • Perfektní servis
      Milý a ochotný personál
      Služby ve spa
      Venkovní vířivka
      Čistota ubytování
      Klidné prostředí (v únoru)
      Možnosti procházek okolní přírodou
      Pohodlné parkování
    • Nabídka vín - špatný výběr/vysoká cena
      Kvalita kávy (pro nás důležité :-) )
    Resort Lesní Lázně

    Odpověď od hotelu

    Resort Lesní Lázně

    Dobrý den,
    moc děkujeme za milá slova. Vaši hezkou zpětnou vazbu předáme kolegům, aby věděli, že jejich pečlivá práce a péče o hosty byla oceněna. Jsme opravdu rádi, že se Vám v hotelu Lesní Lázně líbilo. A určitě se budeme těšit na viděnou někdy v budoucnu.
    Za celý tým hotelu Vám pěkný den přeje - Veronika Ješátková, rezervační specialista

  • Štěpánka Hraničková

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Komfortní apartmá
      Báječná a milá paní masérka
      Perfektní servis od personálu
      krásné prostředí
      Výborné jídlo
      Krásný zážitek ve vířivce uprostřed lesa
    • Nemám žádné výhrady
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • v apartmánu nestelou postele?
  • Jiřina Voňková

    ?

    jednotlivec, 15. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově spokojena, Spa na výbornou.
    • Prostředí, klid, udržovaná zeleň, výborná kuchyně, ochotný personál.
    • Lesní apartmán Nadstandard/Komfort neodpovídá vybavením označení. Komfort patrně spočívá v tom, že jde o "první" řadu.
  • Michal Felix

    ?

    rodina s malými dětmi, 9. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi ochotný personál, chutná strava, překrásné prostředí.
    • Nabobtnalé dřevotřísky jako součást koupelnového nábytku, zřejmě po předchozím vytopení koupelny (pokoj 101). Plíseň na rohovém silikonovém těsnícím tmelu okolo vany,
  • Zuzana Faltusova

    ?

    jednotlivec, 25. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporucila jsem svym znamych si tam zajet na masaze a procedury ale jen jako jednodenni vylet.
    • Skvela maserka, mily personal a dobra lokalita
    • Zklamalo nas jidlo, relativne maly vyber p jidel a nektere ceny byli opravdu premrstene jako 95 CZK za tvaroh s pazitkou ci 40 CZK za dzbanek kohoutkove vody.
  • Gerlinde

    ?

    skupina přátel, 20. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • prostředí , příroda , klídek
  • Manfred

    ?

    skupina přátel, 20. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příroda , klid ,prostředí
  • Jana Vernerova

    ?

    jednotlivec, 15. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.
    Resort Lesní Lázně

    Odpověď od hotelu

    Resort Lesní Lázně

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

  • Jitka Pudilová

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco
    jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.
    • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .
    • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním
      Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.