Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 17 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (13)

Filtry

  • Jana Vernerova

    ?

    jednotlivec, 15. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobytovy balicek neodpovida realite.Byla to poze jedna masaz a v ni bylo vse zahrnute.Byly jsme zklamane.
    Resort Lesní Lázně

    Odpověď od hotelu

    Resort Lesní Lázně

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor a zpětnou vazbu. Zřejmě se jedná o nedorozumění. Balíček Shadiva of India je jedním z nejoblíbenějších pobytů našich klientů právě pro komplexnost hluboce relaxačního rituálu Shadiva, který vychází z masážních technik Dálného východu, trvá 120 minut a zahrnuje 3 na sebe navazují relaxační procedury ( tedy uvítací masáž a peeling chodidel a nohou s aktivací marma bodů, ayurvédskou masáž obličeje a hlavy a celý rituál je zakončen peelingem a masáží Abhyanga celého těla). Při pobytu jste měly možnost projít celým tímto relaxačním rituálem, který není dělen na jednotlivé masáže. Průběh relaxace tedy obsahu balíčku plně odpovídá. Pokud by jste si přála bližší vysvětlení či informace k obsahu balíčků nebo pro jakékoli dotazy, velmi rádi Vám je poskytneme a doplníme, kdykoli se na náš hotel, prosím, obracejte. Přejeme příjemný den, Tým Lesních Lázní

  • Jitka Pudilová

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Lesní apartmán Superior neodpovídá 4* standardu, nemluvě o rozpadající se dřevěné terase. V rámci nabídky pobytu s ajurvédou Shadiva of India jsme měly mít připravenu na pokoji "pitnou kúru - bylinné čaje a pramenitou vodu. Realita byla ta, že jsme měly připraveny ovocné čaje Pickwick a malou balenou vodu Mattoni. To nám přišlo opravdu jako nepovedený žert. Dále byl problém se stravováním. Hotel inzeruje, že restaurace je otevřena pro hotelové hosty, nicméně realita je jiná. První den nám řekli, že restaurace je zavřená a že o nás nevěděli, že mají problém v komunikaci mezi recepcí a restaurací. Kuchař, že uvařil pouze pro ubytovánou skupinu nějaké firmy a že nemá čas ani suroviny, aby uvařil něco
    jiného pro nás. Naštěstí jsme uprosily zeleninový salát. Druhý den jsme si museli dát předvařené jídlo připravené pro skupinu. Z jídelního lístku si nebylo možné vybrat. Těšily jsme se na zdravé jídlo, které hotel komunikuje na stránkách - kvalitní regionální potraviny, raw food, vegetarianská jídla atd. Realita byla tristní, připadaly jsme si, že přítomností obtěžujeme a byly jsme rády, že jsme nezůstaly o hladu. Alespoň masáže byly příjemné, mají šikovnou paní masérku.
    • Spa - sice není k dispozici sauna ani bazén, ale masáže byly příjemné, mají šikovnou paní maserku .
    • Ubytování- Lesní apartmán Superior byl velkým zklamáním
      Stravování- snídaně byly velmi ubohé na 4* hotel, večeře byly typu jídelna- nebylo možné si vybrat z jídelního lístku, pouze predvarene jídlo pro firemní skupinu úrovně jídelny.
  • Musil František

    ?

    dospělý pár, 8. června 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné prostředí ,byli jsme spokojeni