HOTEL NIKOLAS
Děkujeme velice za Vaše hodnocení, je pro nás motivací nepolevovat v úsilí o co nejlepší služby pro naše hosty.
95%
Perfektní
na základě 29 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 5. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 2. dubna 2024
HOTEL NIKOLAS
Děkujeme velice za Vaše hodnocení, je pro nás motivací nepolevovat v úsilí o co nejlepší služby pro naše hosty.
1 hlas
?
jednotlivec, 25. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 8. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 23. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
Neuvedeno, 20. února 2024
1 hlas
?
jednotlivec, 17. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 31. prosince 2023
1 hlas
?
jednotlivec, 13. prosince 2023
1 hlas
?
Neuvedeno, 11. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.