Recenze

Hodnocení hotelu

52%

na základě 1 recenze
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    40%

  • Čistota

    80%

  • Pohodlí

    20%

  • Cena/kvalita

    20%

Recenze (15)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 19. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi vstřícný a ochotný personál, dobré jídlo, ubytování průměrné
    • strava a komunikace s personálem
    • malá a špatně vyřešená koupelna
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 4. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Novák

    ?

    dospělý pár, 20. února 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Excelentní snídaně, wellness zařízení...
    • Zastaralý interiér hotelu i pokojů, není kde sušit oblečení po lyžování, jedna volná zásuvka (vyřešeno zapůjčením prodluzovacky na recepci)
  • Michal

    ?

    dospělý pár, 30. září 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Původně jsme měli rezervovaný hotel Špičák, ale ten byl z technických důvodů uzavřen a my jsme byli přestěhováni do hotelu Horizont, proto hodnotím tento hotel. Příjemný, čistý hotel, v krásném prostředí Šumavy s pěkným výhledem a wellnessem. Snídaně formou bufetu obsahovala velké množství jídla.
    • Velmi tvrdé a nepohodlné postele, dveře z chodby do pokoje nešly zavřít. Na pokoji chyběla lednička.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služby na recepci na úrovni
      Pěkné okolí
      Parking u hotelu
      Nabídka v rámci snídaně krajových koláčů a pečiva
    • Absence možnosti koupit si bez objednání jednorázově např. večeři - byť dražší minutku. Odpověď, že před měsícem byla v kuchyni havárie je v hotelu humorná... V návaznosti na to doporučení personálu - běžte x set metrů jedním nebo druhým směrem, tam se můžete navečeřet a nebo si objednejte polopenzi. V rámci snídaní - např. seschlé papriky, přemrzlé okurky v salátu (asi od předešlého dne nebo v lednici moc chladno. 2x v průběhu vlastní snídaně došel i juice v automatu a řešila se teprve částečná náhrada. Absence zásuvky využitelné v digitální době pro hosty, absence uzamykatelné skřínky na pokoji, absence chladničky. Ve dvoulůžkovém pokoji 1 židle pro dvě osoby a ještě poškozená, s roztrhanými potahy. Matrace na postelích proležené, jednotlivé pružiny byly i vidět, natož cítit. Za téměř 8 dnů nedošlo k vytření sociálního zařízení. Sprchový kout díky nevhodnému umístění sprchové baterie uprostřed miniaturního prostoru pouze pro velmi štíhlé, a ještě s problémem. Hotelová Wi-Fi spíše teoretická - použitelná max do 2. podlaží a s obtížemi, dále již leda omylem.TV na pokoji s velmi omezenou programovou nabídkou - 5 českých programů v době DVBT signálu a cca více jako 20 dostupných volně šiřitelných stanic je spíše výsměch. Absence takové drobnosti jako je šitíčko na případné odstranění drobných problémů. Absence inventáře pokoje.
  • Marek

    ?

    dospělý pár, 12. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří

    ?

    dospělý pár, 26. června 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lubomír Harwot

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování a snídaně bez problémů. Umístění, vzhledem k tůrám po okolí OK. Takže celkově doporučuji.
      S pozdravem

      L. Harwot
    • Žádné
    OREA Hotel Špičák

    Odpověď od hotelu

    OREA Hotel Špičák

    Děkujeme za recenzi a jsme velmi potěšeni, že jste byl s pobytem u nás spokojen. Těšíme se na Vaši další návštěvu.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 1. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služby recepce a pokojová služba je na dobré úrvni. Pokoj je zařízen dostatečně a účelně.
    • Pod pojmem satelitní televize mám představu o větším rozsahu televizních prgramů a hlavně kvalitnější signál.
    OREA Hotel Špičák

    Odpověď od hotelu

    OREA Hotel Špičák

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jakékoliv kladné i záporné připomínky jsou pro nás cenným podkladem pro zlepšování služeb.

  • Jarmila

    ?

    dospělý pár, 7. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výborná poloha umístění hotelu, která znamenala absolutní klid pro odpočinek.
    • i když hotel je přizpůsoben současným poměrům, je znát že má již něco za sebou.
    OREA Hotel Špičák

    Odpověď od hotelu

    OREA Hotel Špičák

    Dobrý den, velice děkujeme za Vaši recenzi. Jakékoliv kladné či záporné hodnocení nám pomáhá zlepšovat naše služby.