Recenze

Hodnocení hotelu

0%

na základě 0 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    0%

  • Služby

    0%

  • Čistota

    0%

  • Pohodlí

    0%

  • Cena/kvalita

    0%

Recenze (319)

Filtry

  • Lenka Černá

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dostatek jídla, čistý pokoj, dobré informace na recepci, dobré služby ve welness
    • neprofesionální personál v jídelně (neplatí to na praktikanty), vybavení hotelu v žádném případě neodpovídala 4* hotelu (hlavně jídelna a restaurace)!!! To byla asi největší výtka z naší strany!!! a také nepřiměřené ceny jak za služby, tak za nápoje!!!! Kvalita neodpovídá cenám!!! Možná byste se měli podívat do zahraničí....západ....ceny už máte jejich, teď bohužel ještě ta kvalita....
    OREA Resort Horal

    Odpověď od hotelu

    OREA Resort Horal

    Vážená paní Černá,

    velice Vám děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že se Vám Váš pobyt nezdařil podle Vašich představ. Z Vašeho hodnocení si bereme ponaučení a budeme se snažit, aby se Vám při dalším pobytu u nás líbilo více.

    S pozdravem
    Tým OREA Hotelu Horal

  • Lenka

    ?

    mladý pár, 11. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velký výběr jídla
      džus byl opravdu džus a ne obarvená voda
      balkón
      krásný výhled a okolí
    • malý pokoj
      kvalita teplého pultu spíše jako v kantýně
      špinavé zrcátko v koupelně
      některý personal nebyl moc ochotný
  • Roman Sebránek

    ?

    jednotlivec, 20. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Šárka Nováková

    ?

    skupina přátel, 29. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Až na velmi nepohodlné postele kvalitní. Maximální spokojenost s personálem!!!
    • Personál, kvalita i nabídka jídel
    • Tvrdé a nepohodlné postele. Po příchodu do spa jsme zjistily, ze není možné župany hradit pripsáním na č.pokoje a současně platba zálohy 500kč/kus.
  • Jakub Šumný

    ?

    dospělý pár, 21. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • bylo hodně drobných problémů
    OREA Resort Horal

    Odpověď od hotelu

    OREA Resort Horal

    Vážený pane Šumný,

    velmi se Vám omlouváme za nepříjemnosti během Vaší poslední návštěvy v Orea Resortu Horal. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.

    S pozdravem

    Jakub Kmínek, Sales and Marketing Executive

  • Natalia Afanaskina

    ?

    rodina s malými dětmi, 20. února 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav

    ?

    dospělý pár, 8. ledna 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha, vybavení fitness
    • nutnost skládat zálohu na služby, v době platebních karet. Lehké výhrady vůči chování personálu /recepce fitness/. Parkoviště u hotelu nebylo udržováno, žádný posyp při ledovce!
  • Pavel

    ?

    rodina se staršími dětmi, 11. března 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše k dispozici v jednom objektu, pěkný výhled.
    • Ač při požadovaných cenách by měl být hotel dobře výdělečný, je do něj nedostatečně investováno a měl jsem dojem, jako by se zde zastavil čas. Na větším množství detailů v jídelně i jinde po objektu je zjevné, že řemeslná práce i použité materiály odpovídají době stavby objektu a představám o vysokých nárocích soudruhů odborářů. Při jasné orientaci na ruskou klientelu však vedení hotelu zřejmě nepřikládá těmto detailům důležitost.
      Nedostupnost českých TV programů Prima Cool a Nova Cinema a dalších satelitních programů zdarma (alespoň CNN, BBC) pokládám za téměř trapné a chybějící internetové připojení na pokoji za neodpovídající inzerované čtyřhvězdičkové kategorii hotelu.
      Za 150 Kč denně jsem mohl parkovat vcelku blízko od lyžárny, ale stejnou cenu hotel požaduje i za 100m vzdálený okraj příjezdové cesty.
      Přičtu-li cenu týdenní permanentky v poměru k rozsahu běžným lyžařem používaných sjezdovek, nevidím žádnou motivaci k opakování pobytu a příště dám přednost zahraničí i za cenu delší cesty.
  • Tomáš Hálek

    ?

    dospělý pár, 30. prosince 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nejlepší je poloha hotelu, velmi dobrý personál jak na recepci tak v restaurtaci/baru i uklízečky, profesionál v půjčovně lyží.
    • Nehorázný je požadavek na placení parkovného. Průměrné až podprůměrné jídlo v rámci polopenze. Jídlo ze stálého jídelního lístku výborné. Do lyžárny pouze po schodech - nevhodné. Za cenu 3500/dvojlůžkový pokoj očekávám podtatně vyšší komfort.
  • Kadlecová Ivana

    ?

    jednotlivec, 14. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení