Recenze

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 152 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    83%

  • Cena/kvalita

    82%

Recenze (45)

Filtry

  • Jaroslava Fialová

    ?

    jednotlivec, 1. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velká spokojenost s celým pobytem, doporučím všem zájemcům.
  • Petra Kašparová

    ?

    jednotlivec, 1. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra Múková

    ?

    jednotlivec, 7. září 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt doporučuji všem bez ohledu na věk. Personál je příjemný a ochotný, služby Spa včetně personálu neuvěřitelně vstřícný, ochotný a profesionální. Kuchyň rozmanitá a velice chutná - nebylo zde nic, co by se dalo vytknout. Určitě se zase vrátíme.
  • Jarešová Jana

    ?

    jednotlivec, 17. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobytu v hotelu Orea Horizont nelze nic vytknout. Příjemné prostředí už při vstupu do recepce, kde nás přivítal milý personal, který nás informoval o časovém rozložení hodin naší polopenze a o možnostech časového využití Spa procedur. Byli jsme ubytovaní ve druhém patře s překrásným výhledem na lesy a vrcholky hor /Javor/, Pokoje jsou velmi vkusně zařízené, barevně sladěné, dostatečně prostorné s velkým úložným prostorem, ledničkou,tresorem a televizí a hlavně lůžka mají kvalitní matrace. V krásně zařízené koupelně se sprchovým koutem a toaletou byly připraveny osušky, ručníky a tekutá mýdla, fén, no prostě vše,co je třeba. Snídaně a večeře byly zajištěny v rozlehlé hotelové restauraci formou bohatých švédských stolů. Každý den rozmanitá nabídka jídel, masa,ryb, včetně ovoce a zeleniny, salátů, sladkých dezertů a sýrů a nechyběla ani zmrzlina. Ocenili jsme umění hotelového kuchaře, který připravoval velice chutná jídla a obsluhující personál, který dbal na úklid a desinfekci stolů. Chválím dobře sehraný tým. Největší zážitek pro mne i přítele byly masáže u paní Haliny Nečasové a Petera Rumanského, Oba jsou velice příjemní ,šikovní a zkušení maséři, ke kterým se hoteloví hosté během pobytu budou chtít určitě vracet. Vyzkoušeli jsme a doporučujeme rašelinové i parafínové zábaly, které pomohou uvolnit svalstvo po celodenních výšlapech či cyklistických projížďkách. Jsem ráda, že jsem v Česku na Šumavě pod Pancířem v hotelu Orea Horizont mohla strávit pár dnů s milým personálem a skvělými službami. Děkuji. Jana Jarešová
  • Milan Prorok

    ?

    jednotlivec, 11. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • p. Janoušková

    ?

    jednotlivec, 6. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jednoduché a velmi elegantní a vkusné řešení pokojů se skvělou výbavou, úžasně pohodlné matrace a lůžkoviny,
      dobré jídlo, ochotný personál, v celém hotelu byl klid, žádný hluk ze sousedních pokojů nebyl slyšet, na rozdíl mnoha jiných hotelů, kde je skrz zeď slyšet všechno...
      Velmi dobré vybavení pro volnočasové aktivity, Recepce byla vybavena i vozíkem na zavazadla.
    • Jídlo bylo často málo teplé.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Čisté nové pokoje, postel pohodlná, měli jsme polopenzi - velký výběr jídel, wellnes příjemné, čisto, klídek
    • Nic mě nenapadá
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hezké místo v prirode
    • Od 2.patra ubytovací peklo... Vybydlene pokoje, necistota, 30 let zpátky...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi děkujeme za přístup personálu, zpestření v rámci dětského animačního programu.
    • Jazyková bariéra personálu v případě dořešení situace či objednávky. Některé pokoje více použité - prošlapaný koberec apod.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 12. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení