OREA Resort Horizont
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Romana Sýkorová, Sales Asistent
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
mladý pár, 25. června 2021
1 hlas
?
mladý pár, 14. července 2018
1 hlas
?
mladý pár, 9. listopadu 2016
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 18. září 2015
Bez textového hodnocení
OREA Resort Horizont
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem
Romana Sýkorová, Sales Asistent
1 hlas
?
mladý pár, 23. srpna 2015
1 hlas
?
mladý pár, 17. března 2013
OREA Resort Horizont
Vážený pane Holube, děkuji za Vaše hodnocení. Pokoje jsou bohužel ve starším vybavení, hotel čeká na rekonstrukci. Za úklid na pokoji se omlouváme, mohl jste toto nahlásit při Vašem pobytu na recepci, ihned by byl problém řešen na místě. Posilnily jsme řady pokojských a nyní se budeme snažit, aby se takto již nestalo. Hezký den.
1 hlas
?
mladý pár, 16. června 2012
1 hlas
?
mladý pár, 12. března 2011
1 hlas
?
mladý pár, 26. listopadu 2019
1 hlas
?
mladý pár, 5. listopadu 2019
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.