OREA Resort Horizont
Dobrý den,
děkuje za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu.
Romana Sýkorová, Sales Asistent
0%
na základě 0 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina se staršími dětmi, 26. října 2021
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 6. července 2020
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 29. června 2020
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 6. března 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 9. února 2018
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 7. března 2017
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 15. ledna 2017
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 20. února 2016
OREA Resort Horizont
Dobrý den,
děkuje za Vaše hodnocení a budeme se těšit na další návštěvu.
Romana Sýkorová, Sales Asistent
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 26. července 2015
OREA Resort Horizont
Vážený pane Petře,
Děkujeme Vám za užitečnou a pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užil. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.
S pozdravem
Marie Holečková
Sales Corporate & Marketing Executive
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 16. února 2014
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.